יוניליוור ישראל עולה בסרטון חדש לבדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, המציג את ערכי המותג עם הרכות והניחוח הייחודי של בדין
הסרטון החדש, ממשיך את השפה התקשורתית של בדין "עולם הבדים של בדין", תחת הסיסמה "הדרך שלך לתת קצת יותר".
נתח השוק השנתי של בדין בשנת 2004 עמד על כ-40%.
יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, ממשיכה להוביל את השפה התקשורתית החדשנית של "עולם הבדים של בדין" ועולה בקמפיין חדש וייחודי בטלוויזיה, בערוצים 2, 9, 10 ו-24, תחת הסיסמה "הדרך שלך לתת קצת יותר".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בהיקף של כ-1 מיליון שקל, מדגיש את ערכי המותג בדין בדרך מקורית ומשעשעת, תוך הדגשת הרכות והניחוח הייחודי לבדין.
מסקר של מכון המחקר TNS (דצמבר 2004) עלה כי לבדין היה יתרון תפיסתי ניכר על מתחריו בפרמטרים של ניחוח ורכות. 74% מהנשים בגילאי 18 ומעלה, המנהלות משק בית, ציינו כי בדין מעניק לבגדים רכות נעימה (בפער ניכר ממתחריו - 38%).
גם בניחוח, ציינו 69% כי בדין משאיר ריח רענן בבגדים (כשהמתחרה החזק ביותר אחריו עם 39%).
שוק מרככי הכביסה המבורקד נאמד כ-130 מיליון ₪ בשנה על פי נתוני איי סי נילסן. (השוק הכללי נאמד בכ-207 מיליון שקל בשנה). בדין הוא מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל. נתח השוק של בדין שנתי 2004 - עמד על כ-40%. אחריו דורגו על פי נילסן סוד 23%, סנו 16% ו-נקה 9%.
קמפיין הפרסום החדש של בדין, שעלה ברחבי העולם במהלך 2004 וזכה להצלחה אדירה, מציג את עולם הבדים של בדין (עולם שלם של בד). בסרטון אנו נפגשים מחדש עם דן ודנה, כאשר דנה שואלת את דן "כמה גדולה האהבה שלך אליי?" דן מסמן לה עד כמה הוא אוהב אותה. דנה ממשיכה ושואלת האם אהבתך גדולה יותר מזה? ומצביעה על בקבוק ענק של בדין. דן מופתע מהעניין, כאשר הסגיר של הפרסומת כוללת קריינות "בדין גדול ברכות ובניחוח" ואת סיסמת המותג "הדרך שלך לתת קצת יותר".
בסדרת המרככים של בדין באריזות 4 ליטר 7 מוצרים: ורוד, כחול, ירוק, צהוב, כתום, לבן, סגול.
בקבוצת המוצרים באריזות 2 ליטר: בדין ורוד, כחול, בייבי בדין ושמפו לכביסה עדינה.
בסדרת המרככים של בדין קומפקט 1 ליטר: קומפקט ורוד וקומפקט כחול.
בדין הוא מרכך הכביסה הנמכר ביותר בישראל והוא מותאם במיוחד למים הקשים בישראל, שומר על סיבי הבגד ומעניק לו רכות וניחוח נפלא לאורך זמן. כמותג המוביל בתחום מרככי הכביסה, הוא פועל לחדשנות ולהרחבת המותג לקטגוריות נוספות הקשורות לטיפוח הבגד.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
משרד פרסום: פוגל אוגילבי
שרון ישראלי - מנהל מח' אסטרטגיה
עדי גולדברג - סופרוויזרית
ערן שיאון - תקציבאי