CASTRO - קיץ 2002
משיקה קמפיין פרסום חדש לקיץ 2002
בעלות כוללת של 1,500,000$
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר עם השקת קמפיין אביב קיץ 2002 כי, "מטרת קמפיין הקיץ של קסטרו היא לבדל את המותג מהמתחרים ולבסס את מובילותו האופנתית בענף הלבשה. בידול קסטרו נעשה על-ידי הצגת אופי ייחודי ומבודל של קסטרו המיוצג על-ידי הדמות המובילה את הקמפיין, סנדי בר.
"סנדי בר נבחרה לייצג את קסטרו זו העונה השלישית. אנו רואים בסנדי את האישה של קסטרו, כובשת, בטוחה בעצמה, יש לה אופי, היא מתוחכמת, מלאת חיים ואנרגיה, שום דבר לא יעצור אותה!
"האופי המובדל, הדמות הכובשת ואופן הצגת הקמפיין הופכים לחלק אינטגרלי מהקשר בין קסטרו ללקוחותיה, אנו מציגים קמפיין ייחודי המאפשר יצירת קשר רגשי עם הצרכן".
קמפיין פרסום הכולל סרטון פרסומת, שלטי קיר וקטלוג אופנה. את הקמפיין המופק ע"י משרד הפרסום ראובני פרידן מובילה סנדי בר.
על קמפיין הפרסום של קסטרו:
חברת קסטרו עולה עם קמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון דולר, החל מה- 11.3.2002. קמפיין הפרסום מבית משרד הפרסום ראובני-פרידן, יכלול פרסום בטלוויזיה אשר ביימה נירית ירון ובכיכובה של סנדי בר מובילת הקמפיין של קסטרו, שילוט קירות ענק והפקת קטלוג אופנה.
קמפיין הפרסום בטלוויזיה יעלה הערוץ 2 וערוץ 10 ביום שני ה- 11.3.2002 . פרסום הקיר של קסטרו על גשר ההלכה, יעלה עם תמונתה של סנדי בר לקסטרו עם קולקציית אביב קיץ 2002, במהלך חודש מרץ.
על תסריט הפרסומת לקסטרו:
סנדי בר, נערת קסטרו, אופנתית מתמיד, יושבת על ספסל בכיכר יפהפיה, באווירה אביבית וקסומה, מניחה שקית חטיף בין רגליה, ומביטה בשלווה סביבה. בחור חתיך והורס הולך בדרך ו"מבחין" בחתיכה המהממת היושבת בתמימות על הספסל. הוא מחייך בשחצנות, "מסתדר" ומתחיל לצעוד לעברה בביטחון, מתיישב לידה על הספסל, ממש צמוד אליה, למרות שהיא יושבת בקצה הספסל ויש מקום פנוי בשפע, ומניח את ידו מעבר לכתפה - מרוצה מעצמו. הבחור סוקר אותה מלמטה למעלה, וסנדי מביטה ספק נבוכה ספק מרוצה. לפתע הוא שולח יד לשקית החטיף המונחת בין רגליה, מגניב מבט לקבל ממנה או.קי... ודוחף את ידו לשקית, שולף יד, טועם ושוב דוחף יד לשקית... בפעם השלישית הוא מביט בה במבט הכי סקסי שהוא מצליח לגייס ומציע לה לטעום מהחטיף שבידו. סנדי מסרבת בחיוך ממזרי.
את המבט הממזרי שלה קוטע כלב מקסים הניגש לסנדי. הבחור מביט בכלב ורואה שהוא מרחרח את השקית. סנדי מרימה את השקית, חצי מחייכת חצי צוחקת ומאכילה ממנה את הכלב. הבחור מופתע כי הוא רואה שהשקית היא שקית חטיפים לכלבים. סנדי קמה משועשעת וצועדת כאשר הכלב רץ אחריה, הבחור נשאר המום.
הסרטון הופק ע"י נירית ירון, הקמפיין ישודר בערוץ 2 וערוץ 10.
הקטלוג בו מככבת סנדי בר צולם ע"י יניב אדרי בצילומים נקיים ומדהימים, המביאים את סיפורי מגמות האופנה של קסטרו לאביב קיץ 2002.
על קמפיין הקיץ של קסטרו-מן:
קמפיין הפרסום של קסטרו מן כולל קטלוג אופנה ושילוט קירות . את הקמפיין מוביל דודי בלסר זו העונה הרביעית. הקטלוג של קסטרו מן הוא תסריט של התרחשות בחדר הלבשה. בקטלוג כל מגמות האופנה המובילות של קולקציית אביב קיץ 2002, בהם אופנת בהשראת מראה הספורט, היאכטות והצי ומראה ההיפי שיק. הקטלוג יחולק בחנויות הרשת ובדיוור ממוקד.
החל מחודש מאי יעלה פרסום על "הקיר של קסטרו" בגשר ההלכה, עם פרסום ענק של דודי בלסר לקסטרומן.
על צוות קמפיין הפרסום של קסטרו וקסטרו-מן:
משרד הפרסום: ראובני פרידן
צלם: יניב אדרי
סטיילינג: סיימון אלמלם
שיער: יניב זאדה
איפור: הלן מויאל
סופרוויזר: שרון קונופני חן
מנהל קריאטיב: דיוויד אדלשטיין
תקציבאית: גינת זהבי
ארט: חן זיו
מפיקת משרד: יעל ביגון-חן