X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

סלקום ובנק הפועלים מציגים שירות ראשון מסוגו בישראל, שיאפשר לטעון את מכשיר הטוקמן של חברת סלקום בכ-470 מכשירי בנקט של בנק הפועלים הפזורים ברחבי הארץ. הטענת התקציב פתוחה ללקוחות כל הבנקים ותעשה באמצעות כרטיס למשיכת מזומנים או כרטיס האשראי של הלקוח.
החל מהימים הקרובים, יוכלו לקוחות סלקום לטעון את תקציב הטוקמן שלהם 24 שעות ביממה. טעינת תקציב הטוקמן באמצעות הבנקט הנה קלה ונוחה לשימוש: העברת הכרטיס הבנקאי במכשיר הבנקט, הקשת הקוד הסודי ובחירה בביצוע פעולת "תשלום עבור רכישת תקציב טוקמן" שתופיע על המסך כאחת מהאפשרויות. הלקוח יתבקש להקיש את מספר הטוקמן המבוקש, לאחר מכן הלקוח יבחר את סכום ההטענה המבוקש ובתהליך שיימשך שניות ספורות, תתבצע ההטענה וחשבונו בבנק אליו משוייך הכרטיס הבנקאי יחויב בהתאם. לרשות משתמשי טוקמן יעמדו 4 סכומי הטענה לבחירתם, על פי המקובל כיום ללקוחות סלקום: 50 ש"ח, 75 ש"ח, 125 ש"ח ו-200 ש"ח, בתוספת עמלת השרות של 5 ש"ח נהוגה ביתר הערוצים ודמי שורה. (בעלי חשבונות "פועלים צעיר", "פועלים חייל", וחשבון "גמלאי" פטורים מעמלת השורה "פועלים סטודנט" הנחה של 50%).
לדברי אמנון הרציג, משנה למנכ"ל והממונה על תכנון אסטרטגי ושיווק בבנק הפועלים: "השירות החדש הוא פיתוח חדשני של הבנק, המרחיב את אפשרויות השימוש במכשירי הבנק האוטומטיים ממשיכת מזומנים ופעולות בנקאיות אחרות, גם להטענת מכשירים סלולריים. שירות זה משתלב בתכנית של הבנק המעמידה לרשות ציבור הלקוחות כלים חדשים לניהול מבוקר של ההוצאות השוטפות שלהם בדרך קלה ונוחה".
לדברי נמרוד ארז, סמנכ"ל המגזר הפרטי בסלקום: "הטענת כרטיסי טוקמן במכשירי בנקט הינו שירות מהפכני שאינו קיים עדיין ללקוחות הפריפייד (תשלום מראש) בישראל. סלקום מובילה את מסלול ה-Pre-paid עם השירותים החדשים ביותר הקיימים בשוק הסלולרי העולמי כמו שירותי נדידה בחו"ל, שירותי ADD-ONS - שירותי זמן אויר, שיחת גוביינא ועוד - שירותים אלו הופכים את מכשיר הטוקמן לקו תקשורת זמין ופתוח כל הזמן. מכשיר הבנקט מהווה ערוץ הפצה חדשני נוסף המביא את שירותי סלקום למקום הנוח ביותר מבחינת צרכי הלקוח. ערוץ זה הוא המשך למדיניות רשת סלקום והמשווקים שלה להגיע ללקוח קרוב ככל שניתן."
נתוני המכירות של מכשירי טלפון סלולריים מורים על גידול מרשים בעיקר במכירת מכשירי טלפון במסלול התשלום מראש, מכשירים הנטענים בזמן אויר ושירותים אחרים מראש. בישראל קיימים כיום כ- 2 מליון טלפונים מסוג זה, מהם כמיליון טלפונים סלולריים מסוג טוקמן של חברת סלקום. מכשירי הטוקמן פופולריים במיוחד בקרב בני נוער, חיילים וסטודנטים. כ-45% מכלל המשתמשים במסלולי ה-PRE PAID הינם צעירים. השירות החדש יחל לפעול בימים הקרובים במספר מכשירי בנקט והתקנתו תושלם למכשירי הבנקט הנוספים של בנק הפועלים ברחבי הארץ עד לסוף חודש מרץ.

תאריך:  18/03/2002   |   עודכן:  18/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il