בזקכל משיקה מרכזיה חדשה לעסקים גדולים: CS1000 של יהלום LG דיגיטל.
"בזקכל תקשורת", ספקית פתרונות תקשורת למגזר העסקי הגדולה בישראל, הודיעה על השקתה של מרכזיה חדשה לעסקים גדולים: CS1000 מקו מרכזיות היהלום LG דיגיטל.
מרכזיית CS1000 היא מרכזיה מודולרית, המאפשרת שימוש עד ל- 1000 מבואות. היא מתאימה לארגונים עסקיים, גדולים ובינוניים. ייחודה בתאימותה ליישומי ניתוב שיחות, דואר קולי, שילוב הודעות טקסט, איחוד הודעות ומיזוג פשוט וקל עם מערכות Call Centers.
למרכזיה יכולות VOIP בקוי נל"ן ובתקשורת מרובת יישומים בין סניפים, כמו גם קישוריות לרשת פרטית מבוססת IP. המרכזיה ניתנת לשליטה מרחוק בממשק משתמש גרפי מבוסס חלונות והיא אף מאפשרת מגוון סוגי בקרה על עלויות ההתקשרות והוצאת דוחות סטטיסיטיים.
"בעבר מרכזיה פרטית שימשה בחברות וארגונים כאמצעי התקשרות עם מערכת הטלפוניה הציבורית", אומר מנכ"ל בזקכל, משה מיץ. "כיום, מעבר לתפקיד המסורתי ככלי עזר לתקשורת, מרכזיה חייבת לספק ממשק פתוח למגוון פלטפורמות מולטימדיה ארגוניות, רשתות, מחשבים ושאר מערכות פריפריאליות. מעבר לכך, היא צריכה להתמודד עם צרכים משתנים ולהתאים עצמה במינימום זמן והשקעה לסביבה העסקית בה היא פועלת".
לדברי ניסים יעקב, מנהל אגף שיווק ומכירות בבזקכל, עם השקתה של המרכזיה הנוכחית, השלימה למעשה החברה את הרכבו של סל הפתרונות שלה בקו מרכזיות יהלום LG דיגיטל והוא ערוך כיום למענה לצרכי התקשורת מקצה לקצה של ארגונים קטנים, בינויים וגדולים. "מעבר לכך, עם העליה המשמעותית במספר משתמשי האינטרנט והעובדה שה- CS1000 מאפשרת מעבר שקוף של קול בין רשת ה- IP לבין הרשת המסורתית, הרי שיש לנו כאן קלף מנצח", אומר יעקב.
בזקכל:
בזקכל היא חברת התקשורת העסקית הגדולה בישראל. החברה שהוקמה ב- 1996, מספקת כיום סל פתרונות ומוצרים מגוונים, כולל שירותי תכנון בכל הקשור למערכי תקשורת,החל מתקשורת קולית, פתרונות 'בניין חכם', מכירת ותחזוקת מרכזיות, מערכות Call Center וציוד קצה דרך תקשורת מחשבים והאינטגרציה בינהם. החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי התקנה, הפעלה, אחזקה ומימון.