חב' "ביפר" יוצאת בקמפיין פרסום לשירות חדשני ובלעדי תחת הסיסמא ''VOICE TO SMS''. תקציב הקמפיין-1.3 מיליון שקל.
קמפיין ''VOICE TO SMS'' הינו הקמפיין הראשון שחב' "ביפר" מעלה באמצעות משרד הפרסום "עפר& הרץ".
חב' "ביפר" יוצאת בקמפיין פרסום לשירות חדשני ובלעדי תחת הסיסמא ''VOICE TO SMS''. שירות VOICE TO SMS מאפשר לתרגם הודעות קוליות שמושארות במענה הקולי של הטלפון הסלולארי להודעת SMS שמתקבלת על צג המכשיר.
קמפיין הפרסום יעלה בעיתונות, באינטרנט וברדיו ויכלול 4 מודעות אשר יתארו את התהליך המייגע שנאלצים לעבור על מנת לשמוע הודעה קולית בסלולרי ובסוף התהליך מופיעה ההודעה הדחופה אותה השאירו: "הפקידה הלבינה ולא שיניים", "דני יש לי צירים תבוא מהר", "הם הציעו 4 מיליון, תוריד שקל וזה שלך", "את יושבת? ביל גייטס מחפש אותך".
מודעות הפרסום מדגישות שעם שירות VOICE TO SMS לא צריך לבזבז זמן על התיבה הקולית ולשמוע הודעה אחרי הודעה, אלא הלקוח מקבל את ההודעות החשובות בזמן אמת לכל מכשיר ובכל רשת בעלות חודשית של כ-69 שקל בלבד. תקציב הקמפיין כ-1.3 מיליון שקל.
משרד פרסום : עפר & הרץ
תקציבאית: סיבל ששון
ארט דיירקטור: איריס גולדברג
קופירייטר: אילן לזרוביץ'
מנכ"ל קרייטיב: רוני הרץ
מנהל לקוחות: עפר להבי
סופרווייזר: יעל הר-צבי