X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דנשר
▪  ▪  ▪

חברת "דנשר" יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו תמתג מחדש את מוצרי "Fresh Ones".
מטרת המיתוג - הוספת תוכן ערכי למותג ומיצובו כאוטוריטה בקטגוריית המגבונים הלחים.
המיצוב מחדש יתבצע באמצעות השקת מגוון מוצרים חדשים בקטגוריה, שדרוג האריזות, השקת לוגו חדש והשקת דמות מותג מובילה.
עינת ברוך, מנהלת תחום טולאלטיקה בדנשר: "הוספת תוכן ערכי למותג באמצעות מיצובו כמומחה בתחום לצד שמירה על נכסיות המותג וערכיו הקיימים, יביאו להתחזקותו של המותג ולבידול מהמתחרים וזאת באמצעות הצעת ערך אמיתי לצרכן שיבוא לידי ביטוי בהרחבת תמהיל המוצרים ובפעילויות נוספות שיתמכו במיצוב המותג..."
חברת דנשר, משווקת המותג "פרש וואנס" המותג המוביל בישראל למגבונים יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של מוצרי פרש וואנס.
עינת ברוך, מנהלת תחום טואלטיקה בדנשר מסרה כי: "מטרתו העיקרית של המיתוג מחדש, הינו הוספת תוכן ערכי למותג "פרש וואנס", מיצובו בקטגוריית המגבונים ויצירת בידול אמיתי מהמתחרים באמצעות הצעת ערך ממשי לצרכן - מתן מענה כולל ומקיף, הטוב בתחום בכל הקשור במגבונים לתינוק, תוך שימת דגש על מגוון רחב של מוצרים, חדשנות ומובילות המוצרים".
המיתוג מחדש כולל הטבעת לוגו חדש בצבעים חזקים ובולטים על אריזות המוצרים - הלוגו ועיצוב האריזות החדשות עוצב על ידי סטודיו פיליפ בולקייה (ניאוגרופ). בנוסף, במסגרת המיתוג מחדש, משיקה דנשר דמות מותג חדשה שתבליט את ערך המומחיות ותהיה מזוהה עם המוצרים השונים. דמות המותג - תינוק שדמותו עוצבה "כנשלפת" מהלוגו, וזאת על מנת לייצר אמירה שהמוצר לתינוקות. כמו כן, גובשה אסטרטגיה חדשה למוצר-תחת הסלוגן "פרש וואנס" "במיוחד בשבילך", אשר מדגיש את הרגש האמוציונאלי שמעורב בקניית מגבונים ששימושם, בעיקר לתינוקות.
שינוי נוסף, אותו מחדירה דנשר במהלך המיתוג מעבר לעיצוב האריזות בשפה אחידה וחדשה, האריזות יהיו אריזות מאט לעומת אריזות מבריקות שהיו עד היום ונמצאות בכל השוק, דבר שיגרום לבידול אל מול המתחרים ובמדף.
עוד הוסיפה ברוך: "שדרוג האריזות ושינוי הלוגו יביאו ליצירת מראה אחיד, שפה תקשורתית משותפת של כל המוצרים ועקב כך בולטות על המדף וזאת תוך שמירה על המשכיות המותג ומבלי לפגוע בערכיות ובנכסי המותג הוותיק "פרש וואנס".
לדבריה: "פרש וואנס" הינו מותג חזק, ותיק ומושרש בכל בית בישראל, ואנו רואים ביצירת תוכן למותג וביצירת מטרייה אחידה לכל המוצרים תחת אותו קונספט מחד, ומאידך פעילות הכוללת הרחבת תמהיל המוצרים, יצירת מבצעים ועוד, מהלך אסטרטגי שידגיש את הערך המוסף של המותג".
שוק המגבונים מגלגל 93 מיליון שקל בשנה, עם גידול שנתי של 5.5% לעומת שנה קודמת.
בשוק המגבונים הלחים 4 שחקנים עיקריים שמהווים 70% מהקטגוריה: פרש וואנס הוא המותג המוביל בקטגוריה בשנים האחרונות ותופס נתח שוק של 27%, כאשר אחריו ישנו האגיס עם 20% מהקטגוריה וטיטולים עם 16.6% מהקטגוריה ודר' פישר עם 9%.
בנוסף ישנם עוד כ-15 שחקנים ויצרנים קטנים בתחום (שמהווים כ- 30% ממנה). (על-פי נתוני נילסן - 12/2004).
חברת דנשר החלה את פעילותה לפני 30 שנה והנה אחת מחברות שיווק מכירות והפצה המובילות בישראל.
דנשר משווקת ומפיצה בין היתר את המותגים: מרמולייט (מזון ללא סוכר), טואלט דק ניקוי אסלות , רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), פלדג' לניקוי רהיטים, אדג' ג'ל גילוח, פרש וואנס, סוללות אנרג'ייזר, גלילונית, קליאו, מרידול, אורל בי, פופסטאר (פופקורן למיקרוגל), סרטי צילום פוג'י, וילדה, קליאו, אזורה ועוד.

תאריך:  28/03/2005   |   עודכן:  28/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il