X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אנרג'ייזר
▪  ▪  ▪

אנרג'ייזר העולמית חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת טקטיום הישראלית. המותג המוביל בשוק הסוללות יפתחו וישקיעו במוצרים פרי פיתוחם של החברה הישראלית.
טקטיום בע"מ, חברת רכיבים פרטית, שבסיסה בישראל, וחברת אנרג'ייזר אחזקות, אחת מהיצרניות והמשווקות הגדולות בעולם, של סוללות ראשוניות מסוג אלקלין וליתיום, סוללות מיוחדות ונטענות ופנסים, מכריזות כי חתמו הסכם לשיתוף פעולה, לחיפוש, פיתוח ושיווק פתרונות חדשניים של סוללות היברידיות, עבור המוצרים צרכני האנרגיה הכבדים של היום.
חיי הסוללות ואנרגיה מוגבלים, היוו מכשול לשיפור ביצועים וחדשנות במוצרים צורכי אנרגיה ניידים. אנרג'ייזר, עם המומחיות בתחום סוללות האלקלין והליתיום הראשוניות, וקו המוצרים הרחב שלה, וטקטיום, עם השבב החדשני וטכנולוגיית הסוללות שלה, מקוות לרתום את כוחותיהן המשותפים לפיתוח פתרונות סוללות היברידיות, שיוכלו לספק תוספת כוח וחיי סוללה, כסוללה משנית המגבה את הסוללות הנטענות במכשירים, בין אם הפתרון נטען ובין אם הוא ראשוני, וזאת על-ידי יצול הטכנולוגיה החדשנית של טקטיום.
מטרת המיזם המשותף היא לזרז את זמינות הפתרונות היעילים העומדים לרשות יצרני המכשירים, על-ידי מתן תוספת כוח למכשירים הניידים הדורשים זאת על מנת לאפשר שימוש בתכונותיהן בהווה, ולאפשר פיתוח תכונות חדשניות אשר כרגע אינן אפשריות כתוצאה ממגבלות חיי הסוללה וזמן השימוש.
סגן הנשיא לטכנולוגיה של אנרג'ייזר, דן קרפנטר מסר כי: "אנחנו מאוד מרוצים לחבור לטקטיום בע"מ, חלוצה ומובילה בפיתוח סוללות היברידיות ופתרונות ניהול אנרגיה. תכניתנו היא כי יחדיו, נוכל במהירות לשלב פתרונות אנרגיה למכשירים האלקטרוניים הניידים של היום ומחר. יש לנו הזדמנות ייחודית ליצירת מקומות שימוש לקו המוצרים הרחב שלנו על ידי שילוב מאמצי הפיתוח שלנו ושל טקטיום".
גיא ויינשטיין, נשיא טקטיום בע"מ מסר כי: "על-ידי שילוב הטכנולוגיה הרחבה של אנרג'ייזר, המוצרים החדשניים שלה בכלל, וסוללות הליתיום הראשוניות בעלות הפטנט, בפרט, וכן מערכת השיווק וההפצה העולמית, עם פתרונות הסוללות ההיברידיות והשבבים החכמים של טקטיום, אנו מקוים לענות על צרכי האלקטרוניקה הניידת העולמית, בפתרונות אנרגיה מהפכניים, שיהיו קטנים, כלכליים, ניתנים לשימוש רב פעמי, ובטוחים, באותה מידה שיהיו עתירי אנרגיה".
החברות נמצאות כעת בתהליך של עבודה משותפת עם כמה מהיצרנים המובילים בתחומי מוצרים אלקטרוניים ניידים כמו סלולאר, אודיו, מיחשוב ואחרים, לשילוב הטכנולוגיה המהפכנית לסוללות היברידיות ולטעינה, של טקטיום מופעלת באמצעות סוללות אנרג'ייזר, לקו המוצרים החדש שלהן.
חברת אנרג'ייזר אחזקות שבסיסה בסיינט לואיס מיזורי-ארה"ב, היא אחת מהגדולות בעולם בייצור סוללות ראשוניות ופנסים, והינה מובילה בעולם בתחום הדינאמי של מתן פתרונות אנרגיה ניידת.
טקטיום בע"מ שנוסדה בשנת 1995, היא חברה פרטית שעיסוקה במוליכים למחצה, ואשר מפתחת טכנולוגיית ניהול אנרגיה חדשנית, המגדירה מחדש את הסטנדרטים לניהול אנרגיה באמצעות סוללות.
מטרתה היא לאפשר תחושת בטחון מלא בזמינות האנרגיה במכשירים ניידים, ולהגדיל את הניידות המתאפשרת למכשירים אלחוטיים וניידים.
המהלך בו שולבו האינטרסים של שתי החברות ועוגנו להסכם כה מרחיק לכת, בין חברה ישראלית קטנה ואמיצה, לבין ענק עולמי כאנרג'ייזר, התאפשר כתוצאה משילובו, בשנת 2004, של גיל ישראלי, מנכ"ל חברת אי גיל כרמל בע"מ, יבואנית ומשווקת סוללות אנרג'ייזר בישראל, כיועץ חיצוני, לחברת אנרג'ייזר העולמית.
הבנתו העמוקה של גיל בכל הקשור לתחומי האנרגיה הניידת, אשר חרגה זה מכבר מתחומי מדינת ישראל, לא נעלמה מעיני קברניטי אנרג'ייזר העולמית, ולא פעם, נשמע קולו בדרגים הבכירים ביותר בחברה. גם הפעם, לאחר שבחן מקרוב את פעולתה ומשנתה של חברת טקטיום הישראלי, והבין את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה הייחודית שלה, החליט לפעול ולשכנע את אנרג'ייזר להיכנס למהלך המשולב.
הכרותו האישית עם סגני הנשיא הן לפיתוח עסקי והן לטכנולוגיה, והנשיא עצמו של אנרג'ייזר, איפשרו את פתיחת הפתח המיידי מול החברה, אך כמובן שלא היה די בכך, וללא החדשנות והייחודיות של טקטיום, והחשיבה השיווקית המתלווה אליה, לא היה מתקדם המהלך עד לחתימת ההסכם.

תאריך:  17/04/2005   |   עודכן:  17/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il