ליאור זילברמן, 27, מונה למנהל שיווק ומכירות של מרכז התמיכה לארגונים IT Support בכלנית כרמון.
IT Support הוקם כשירות משלים לפעילות החברה בתחום הקמה ותפעול מרכזי תמיכה באתר הלקוח בשיטת ה-Outsourcing. המרכז ממוקם במשרדי החברה בתל אביב, ומספק שירותי תמיכה טלפונית ותמיכה באתר הלקוח למאות ארגונים בתחום מערכות הפעלה, רשתות תקשורת, אופיס ותוכנות מיקרוסופט נוספות. IT Support זכה לאחרונה במקום הראשון בסקר שביעות רצון שנערך בין שותפי הזהב של מיקרוסופט.
ליאור זילברמן, המשמש כיום גם כמנהל התקשורת השיווקית בכלנית כרמון, הוא בעל ניסיון רב בתחומי מחשוב ומערכות מידע. ליאור החל את דרכו בחברה כאיש System לפני כ-6 שנים ולקח חלק בפרויקטים שונים של החברה.
זילברמן בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A), התמחות בשיווק ופרסום ומסיים תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) במכללה למנהל.
חברת כלנית כרמון הוקמה בשנת 1995 ונסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב. החברה מתמחה באספקת שירותי תמיכה לארגונים ומוסדות גדולים ובינוניים ולחברות בינלאומיות.
סל השירותים של כלנית כרמון כולל ייעוץ, תכנון, הקמה, תפעול וניהול של מרכזי תמיכה טכניים, מיקור חוץ לארגונים גדולים המאפשר מתן פתרונות והצבת כוח אדם מקצועי בתחומי מערכות הפעלה, שרתים ופיתוח תוכנה. בנוסף, כלנית כרמון מתמחה בהסבות ושדרוג תוכנות תשתית, שרתים (רשתות מנוהלות ומאובטחות) ותחנות עבודה בסביבת מיקרוסופט. על לקוחות החברה נמנים מרבית החברות והארגונים הגדולים בישראל. כלנית כרמון מתחזקת את מרכז התמיכה של מיקרוסופט בישראל, וזוכה בקביעות בשנים האחרונות במקום הראשון בסקר שביעות רצון משתמשים באירופה. חברת הבת שלה (ICSC) משמשת כמרכז התמיכה של HP למגוון מוצרי החברה (למעט שרתי (UNIX וזוכה גם היא במקום ראשון באירופה בסקרי שביעות רצון זה למעלה מחמש שנים. כתובת האתר של החברה:
www.calcom.co.il.