מותג הגלישה והנוער "וירוס" מקבוצת הוניגמן פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט, המשמש כאתר תוכן, המעביר חוויה ותוכן של ספורט אקסטרים, בהשקעה של כ-200 אלף שקל.
האתר שעוצב ותוכנן ע"י חברת "ארק אינטראקטיב", חברת בת של גלר נסיס, הינה בעל מממשק נוח לגלישה, קל לניווט ולשימוש, ישמש גם כפורטל המציע לגולשים מידע על ספורט האקסטרים, וחידושים בתחום. התוכן מסופק בשיתוף אתר אדרנלין אוטריטה בתחום ספורט האקסטרים שמספקות תוכן בלעדי לאתר, ברמת כתבות, יגיעות ואירועים.
עוד ניתן למצוא באתר, קטלוג החברה, מועדון virus, המציע לכל גולש להירשם למועדון ולקבל מידע והזמנות לאירועי הספורט השונים. לרגל השקת האתר, וירוס יוצאת במבצע לבני הנוער שבסופו יזכו את המשתתפים בגלשן Virus מדליק.
מיכה הוניגמן, מבעלי "הוניגמן": "אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ-50,000 גולשים. המותג וירוס הפונה לבני נוער הינו מותג אשר מעניק חוויה ותוכן לבני הנוער ולא רק אופנה ולכן בניית אתר הינו מהלך טבעי. אנו מאמינים בילדים ובנוער הישראלי ובשל אמונה זו אנו רוצים לתמוך ולטפח את הספורטאים הצעירים".
לדבריו: "השקת האתר מהווה ערך מוסף עבור המותג ומבדלת את הרשת ממתחרותיה, וזאת כמו תמיד על ידי ראשוניות, מקוריות וחדשנות".
כתובת האתר: WWW.VIRUSSS.CO.IL
את מותג וירוס ניתן למצוא ברשת חנויות "הוניגמן קידס" המונה 50 חנויות ברחבי הארץ.