X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אס.סי.ג'ונסון
▪  ▪  ▪

אס.סי. גו'נסון משווקת המותג "רייד" - המוביל בעולם בתחום ההדברה מותחת את המותג ומשיקה שני מוצרים מהפכניים בשוק ההדברה הביתי.
לראשונה בישראל - רייד X -המשלב 3 פעולות במקביל: קוטל מיידית תיקנים וזוחלים אחרים, פעיל למשך שישה חודשים, ללא ריח לוואי.
ורייד מקס אקסטרא-קוטל יתושים וזבובים עם השפעה מתמשכת של 5 שעות לאזור נקי ממעופפים.
החדרת המוצרים לשוק תלווה בקמפיין רחב היקף ובפעילות BTL בנקודות המכירה בהיקף ההשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.
סך כל ההשקעה במהלך עומדת על כ-2.5 מיליון שקל.
אלדר מנדיל (מנהל תחום) בגו'נסון מסר כי: השקת המוצרים החדשים שהינם מהפכניים וחדשניים בתחום ההדברה הביתית מחזקת את מיצובו של המותג "רייד" כמוביל והחדשני במתן פתרונות כוללים להדברת מזיקים וחרקים וממשיכה את מגמתה של אס.סי.ג'ונסון הבינלאומית שרואה בשוק הישראלי פוטנציאל עיקרי ומשמעותי ומשקיעה בו בהתאם..."
חברת אס.סי. ג'ונסון הרב לאומית, משווקת המותג "רייד" - המותג החזק והמוביל בעולם התחומי ההדברה, משיקה לראשונה בישראל שני מוצרים מהפכניים בשוק ההדברה הביתי.
היקף ההשקעה כולל בהחדרת המוצרים לשוק עומד כ - 2.5 מיליון שקל, כאשר 1.5 מיליון ש"ח יוקצה לקמפיין רחב היקף הכולל סרטון טלוויזיה, פרסום רדיו ועיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות בנקודות המכירה.
הקונספט/סלוגן שילווה את הפעילות הינו:"רייד נשק קטלני", - הדור החדש בקוטלי חרקים.
מוצרי "רייד" אותם משיקה החברה חדשניים וייחודיים, ובעצם לראשונה נותנים פתרון כולל לתופעות הקשורות בהופעת חרקים ומעופפים בקיץ הישראלי: רייד X 3: קוטל תיקנים, נמלים וחרקים זוחלים אחרים, המשלב שלוש פעולות במקביל: קוטל מיידית, פעיל למשך שישה חודשים, ללא ריח לוואי (מחיר 19.90 שקל).
המוצר השני: רייד מקס אקסטרא - קוטל יתושים וזבובים עם השפעה מתמשכת של 5 שעות לאזור נקי מיתושים וחרקים מעופפים אחרים (מחיר 19.90 ש"ח)
אלדר מנדיל מסר כי: בעקבות מחקרים מעמיקים שנערכו בישראל לבדיקת דרישותיו של הצרכן הישראלי בתחום מוצרי ההדברה עולה כי ישנה דרישה למוצרים חדשנים אשר יעשו את העבודה טוב יותר מהמוצרים הוותיקים בשוק".
לדבריו: "המוצרים שפותחו נותנים מענה לבעיות שעלו בסקרים ובמחקרים כמו למשל בעיית הריח - אצל רוב הנשאלים עניין הריח היווה גורם מכריע בשימוש במוצר שקוטל חרקים, וכן הנשאלים העלו את גורם ההשפעה המתמשכת על אזור ההדברה. המוצרים החדשים מציעים לצרכן ערך מוסף שטרם היה קיים בתחום: קטילת המזיקים ללא ריח לוואי ועם השפעה מתמשכת של שעות רבות, עוד עלה במחקר כי הצרכניות מתייחסות לבעיית החרקים כ"מלחמה" והם מעוניינות בנשק חדש ומודרני בכדי לנצח במלחמה הזו".
עוד הוסיף מנדיל כי: המוצרים החדשנים אשר פותחו במעבדות 'ג'ונסון העולמית מהווים פריצת דרך בתחום הטכנולוגי בזכות פורמולות ייחודיות ובעצם כך יוצרים יתרון על-פני מוצרים אחרים בשוק".
עוד הוסיף: "לאור ריבוי הגשמים וימי החמסין המוקדמים בארץ שיצרו תנאים אידיאליים להתרבות החרקים והזוחלים למיניהם, רואה אס סי ג'ונסון בשוק הישראלי שוק פוטנציאלי ומשמעותי. עם השקת המוצרים אנו צופים גידול של כ - 50% במכירות עד סוף שנת 2005 כשעונת המזיקים מתחילה באפריל ונמשכת עד ספטמבר תלוי במזג אוויר".
השקת המוצרים ילווה בקמפיין פרסומי בטלויזיה שיעלה במהלך מאי
המדבר על "המלחמה" שיש לעקרת הבית אל מול הג'וקים ורייד הוא הפיתרון - הנשק הקטלני שלה במלחמה הזו.
שוק מוצרי ההדברה הבית מחולק לשש קטגוריות:
1 תרסיסים נגד זוחלים 40.8% גידול עונת ממוצע של 6.5%
2 תרסיסים נגד מעופפים 14.6% גידול עונתי של 0.5%
3. מוצרים חשמליים נגד חרקים מעופפים 7.8% גידול עונתי ממוצע של 7.5%
4. מוצרים נגד עש 9.8% גידול עונתי ממוצע של 7.5%
5. תכשירי גוף נגד חרקים מעופפים 7.8% קיטון עונתי ממוצע של 6.7%.
6. מוצרים שאינם תרסיסים נגד זוחלים 9.8% קיטון עונתי ממוצע של 23.8%.
בשנת 2004 קטגוריית המזיקים גלגלה כ - 39 מיליון שקל שווה ערך לכ - 2.1 מיליון יחידות.
השחקנים העיקריים בשוק: סנו ), רייד, ואחרים.
מותג רייד - אשר מרכז פיתוחו בארצות הברית משווק בכ-50 מדינות בעולם. סדרת רייד כוללת עשרות מוצרים בעלי טכנולוגיה ייחודית פרי מחקר ופיתוח מתמיד בקטגוריה - בישראל משווקים חמישה מוצרים אשר הותאמו לאקלים הים תיכוני.
מותג רייד הינו המותג המוביל בתחום ההדברה הביתית בארה"ב ובאירופה. ומחזיק כ-40% נתח שוק עולמי. בישראל מדורג "רייד" במקום השני עם 17% נתח שוק בעונה (עפ' נילסן) ועם-160% גידול. מותג רייד הינו מותג צעיר יחסית, הושק בישראל לפני פחות מ-5 שנים.
בקטגוריית התרסיסים נגד הזוחלים -
· רייד (אדום) משמיד נמלים, תיקנים וזוחלים אחרים- פורמולה בעלת ניחוח נעים ולא משתלט- נפח 400 מל- מחיר מומלץ לצרכן 18.99 ש"ח.
· רייד מקס קוטל תיקנים מידי- עם הנוסחא החזקה והמתקדמת ביותר בעולם, המאפשרת קטילה מהירה ופעילה לאורך זמן. הריסוס ממשיך את פעולת הקטילה והורג גם את הביצים שהזוחלים נשאו. נפח 400 מל מחיר מומלץ לצרכן 19.99 ש"ח.
בקטגוריית התרסיסים נגד המעופפים -
רייד (כחול) משמיד יתושים, זבובים ושאר חרקים מעופפים- פורמולה ייחודית בעלת רעילות נמוכה לבני אדם המאפשר ריסוס בחדר ללא סיכון גבוה. נפח 400 מל מחיר מומלץ לצרכן 17.99 ש"ח.
בקטגוריית המוצרים החשמליים נגד חרקים מעופפים:
· דוחה יתושים חשמלי הפועל עם טבליות - אריזה הכוללת 60 טבליות להגנה מלאה למשך 60 לילות ומכשיר חשמלי מוצעת במחיר של 29.99 ש"ח.
· דוחה יתושים חשמלי הפועל עם נוזל-אריזה הכוללת 2 בקבוקי נוזל רייד ומכשיר חשמלי מוצעת במחיר 45 ש"ח. כל בקבוק מספק הגנה מלאה ובטוחה ל-45 לילות.

תאריך:  08/05/2005   |   עודכן:  08/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il