לאור ההצלחה חסרת התקדים של המותג Wall Street בארץ החליטה חברת דובק להרחיב את המותג ולהשיק את הסיגריות Wall Street silver, בטעם מעודן.
מותג הסיגריות Wall Street, זכה להצלחה חסרת תקדים בשוק הסיגריות הישראלי והצליח לכבוש כ-2.5% מנתח השוק בתוך כשנה מאז השקתו.
הרחבת המותג Wall Street תלווה בקמפיין כולל, עם הסלוגן “Do it your way”, אשר יעלה בסוף השבוע הקרוב, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
הקמפיין כולל מודעות בעיתונים, אביזרים ייחודיים בנקודות המכירה ופעילות קידום מכירות בשטח.
משפחת Wall Street המיובאת מאירופה לישראל, מורכבת מתערובת טבק אמריקאית משובחת וכוללת שני טעמים נוספים: טעם מלא (FF ) בחפיסה אדומה וטעם עדין בחפיסה עם צבעי תכלת, כל חפיסה מכילה מספר סיגריות גבוה מהרגיל - 25 יחידות במחיר מומלץ לצרכן של 12 שקל.
שבתאי יעקובי, סמנכ"ל השיווק המכירות והסחר בחברת דובק: "לאור הצלחת המותג Wall Street, החלטנו להרחיב את המותג ולהשיק את הסיגריות Wall Street silver, בטעם מעודן. מדובר בשילוב מנצח של טבק איכותי בטעם אמריקני משובח ומתחרה בסיגריות הבינלאומיות המיובאות שכבר קיימות בשוק הישראלי. דובק גאה להציע לצרכן הישראלי טעם בינלאומי איכותי שמצטרף למגוון המוצרים הרחב והייחודי של החברה".