X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AllJobs
▪  ▪  ▪

אתר AllJobs, עולה בקמפיין השקה פרסומי ראשון מסוגו.
מטרת הקמפיין להטמיע ולחזק את השירות הבלעדי של AllJobs, המאחד ומרכז את כל המשרות הפנויות במשק, ומציע בכל רגע נתון מעל 11,000 משרות המתאימות לכל הקהלים, בכל הגילאים ובכל התחומים.
במהלך הקמפיין תוצף הרשת באלפי "עיניים" שהן הדמות המובילה של לוגו החברה.
באמצעות טכנולוגיה חדשה שנעשה בה שימוש פרסומי לראשונה, יעקבו ה"עיניים" אחרי תנועת הגולש.
הקמפיין באמצעות חברת האינטראקטיב Next in, היקפו מוערך בכ- 350,000 ש"ח.
המסר המרכזי של הקמפיין: הגיע הזמן להתקדם!
מיזם האינטרנט www.AllJobs.co.il המאחד ומרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק, ומציע בכל רגע נתון מעל 11,000 משרות המתאימות לכל הקהלים, בכל הגילאים, בכל התחומים ובכל הדרגים, עולה לראשונה בקמפיין אינטרנט רחב היקף. רויטל הנדלר, מנכ"לית AllJobs מסרה שהקמפיין עולה לאוויר לאחר מספר חודשים בהם פעל האתר בגרסת הניסיון הראשונית. הקמפיין מהווה נדבך נוסף למהלכים השיווקיים בהם נוקטת החברה, על מנת להמשיך להטמיע ולחזק את השירות החדשני והבלעדי אותו היא מציעה.
על הקמפיין
הקמפיין באמצעות חברת האינטראקטיב Next in מיישם טכנולוגיה המיושמת לראשונה פרסומית. במסגרתו תוצף הרשת באלפי "עיניים" שהן הדמות המובילה של לוגו החברה. באמצעות טכנולוגיה חדשה, יעקבו העיניים אחרי תנועות הגולש. הבחירה במוטיב העיניים והצפתן ברשת מביא לידי ביטוי את השירות אותו מציעה AllJobs ללקוחותיה הכולל חיפוש ואיתור תמידי של כל המשרות המוצעות במשק.
משך הקמפיין כשלושה שבועות והוא יעלה בפורטלים המובילים הרלוונטיים לקהל המטרה: Walla!, Start ,MSN, ובאתרים רלוונטיים נוספים. היקפו יעמוד על כ-350,000 שקל. המסר של הקמפיין, שהוא גם המסר המרכזי של האתר: הגיע הזמן להתקדם!
אתר AllJobs, מאפשר חשיפה כוללת ואיכותית של כל המשרות המפורסמות בשוק העבודה הישראלי, במאגר אחד, מרוכז ועדכני. AllJobs פועל באמצעות אתר אינטרנט שכתובתו:
www.AllJobs.co.il. באתר מוצעות כ-11,000 משרות פנויות בכל רגע נתון, והן כוללות את כל המשרות אשר פורסמו בכל העיתונים, בכל אתרי האינטרנט השונים (כ-2,700 אתרים), ובכל אתרי חברות ההשמה. המשרות מוצגות באופן חכם ומקוטלג, נותנות מענה החושף את המתעניין לכל המשרות הרלוונטיות רק לו. עדכון המשרות הפנויות נעשה על בסיס יומיומי (מעל 500 משרות חדשות בכל יום). פרסום מודעות באתר עבור מעסיקים וחברות השמה נעשה בחינם, הן ישירות באתר והן מול שירות הלקוחות.
תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  17/05/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il