X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT V.O.D
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל, תכני ערוץ ג'וניור האיכותיים באריזת מעברוני אנימציה מבדרים. השבוע תעלה ב-VOD החבילה הכוללת תכני ילדים ואף קלאסיקות שידברו למבוגרים דוגמת הסדרה "הלב".
חבילת ג'וניור החדשה כוללת תכני ילדים איכותיים שיהיו זמינים לצפייה על-פי הזמנה ב-VOD. בין היתר ג'וניור כוללת את הסדרה המיתולוגית "הלב". עלייתה של הסדרה ב-VOD תהפוך אותה זמינה לצפייה למבוגרים (כי ב-HOT VOD התכנים זמינים בכל שעות היממה!) כמו כן תינתן הזדמנות בלתי שכיחה לקטנים לצפות בסדרה המדובבת בעברית תקנית למופת ולהתוודע אל ילדות הוריהם. חבילת ג'וניור מבית טלית תקשורת מכילה גם את מסעות ז'ול וורן, בילבי, פחד של בית ספר, ומה איתך מימי?.
ג'וניור מיועד לגילאי 7-12, אך יוכל בנקל לגשר בין הורים לילדים. מותג הילדים הבינלאומי ג'וניור הוא אחד הידועים בעולם וכולל תכנים קלאסיים לצד תכנים מובילים חדשים.
המותג מיוצג על ידי שלוש דמויות מאוירות: ג'וניור השובב, אחותו ג'ן וחברו הטוב ביותר ג'ז. השלושה מככבים במעברוני אנימציה קצרים ומבדרים בדיבובם המוכשר של ינון בן דוד ודורון רביץ, ראפרים וסטנדאפיסטים מצליחים. המעברונים אורזים את תוכניות ג'וניור ומספקים דקות הנאה לקטנים של בדיחות וקטעי ראפ.
שירות VOD HOT Video on Demand הוא ספריית תוכן טלוויזיונית המאפשרת הזמנתם המיידית לצפייה של תכנים באמצעות לחיצת שלט פשוטה. התכנים ניתנים לצפייה בכל שעה ולצופה שליטה מלאה בתוכנית הנצפית: עצירה, הרצה קדימה ואחורה. HOT VOD עלה לפני כשלושה חודשים וזוכה להצלחה רבה, כיום השרות זמין באזורי השרון, תל אביב והמרכז, שדרות וסביבתה, פתח תקווה ובקרוב יעלה בירושלים.
"הלב"
עלילותיו של מרקו הקטן המחפש את אימו ראו אור לראשונה ב-1870 בספרו של הסופר האיטלקי אדמונדו דה אמיצ'יס: הלב. הספר התפרסם ברחבי העולם ותורגם לשפות רבות.
ב-1976 עובד הסיפור לסדרת האנימציה "הלב" על ידי חברת ניפון היפנית (שעומדת גם מאחורי ההצלחות: פינוקיו והדבורה מאיה). יוצר הסדרה הוא אמן האנימציה הידוע טאקהאטה איסאו.
הסיפור מתרחש באיטליה בסוף המאה ה-19, המהפכה התעשייתית משאירה רבים ללא עבודה ובמצב כלכלי קשה. מרקו רוסי הוא ילד קטן שחי לו בעיר ג'נואה עם משפחתו. אביו רופא בקליניקה המספקת שירות חינם למעוטי יכולת. בעקבות המצב
הכלכלי הקשה נקלעת המשפחה לחובות ואמו של מרקו, אחות במקצועה, נוסעת לארגנטינה לעבוד ולשלוח כסף הביתה עד שיכוסו החובות.
הסדרה מלווה את מרקו החל מחייו העליזים בעיר, בילוייו עם אחיו, טוניו, והתיידדותו עם הקופיף המיתולוגי - קופיפו. האווירה מתקדרת כאשר נפסק קשר המכתבים עם האם, מרקו מחליט לנסוע לחפשה בארגנטינה. זו תחילתו של מסע החיפושים רווי התלאות של מרקו במהלכו יפגוש טיפוסים שונים ואת חלקו יעשה עם משפחה שמפעילה תיאטרון בובות. הסוף, לא לדאוג, טוב, מרקו מוצא את אמו.
"הלב" היא למעשה טלנובלה באנימציה, גדושה ברגשות עזים ודרמות לרוב, שהפכו אותה להצלחה גורפת בעולם. האנימציה האיכותית מבוססת על רקע הציורים הריאליסטיים של גנואה וארגנטינה תרמו אף הם להצלחה. ב-1999 הפיקו באולפני ניפון גרסה מקוצרת לסדרה בשם: "מרקו - הסרט".
מסעות ז'ול ורן מסביב לעולם
מסעות ז'ול ורן מסביב לעולם, סדרת ילדים איכותית וקאלטית. סדרת אנימציה איכותית, המבוססת על אחת הקלאסיקות הגדולות של ספרות הילדים. סדרה חינוכית המספקת הסתכלות משעשעת על ההיסטוריה ועל הסיפור ההרפתקני.
בילבי
בילבי היא ילדה מיוחדת במינה: היא חזקה יותר מכל גבר שרירי, חכמה יותר מכל בוגר סביבה, והיא יכולה להישאר ערה כמה שהיא רוצה. בילבי גרה עם הקוף שלה, הסוס שלה ועם תיבת אוצר מלאה בזהב! חבריה חושבים שהיא נפלאה, המבוגרים בעיר פחות מרוצים ממנה. בכל אשר תפנה, נוטה בילבי הג'ינג'ית להסתבך בצרות. אפשר לסמוך עליה שתוסיף התרגשות לכל אירוע יומיומי, ותהפכו להרפתקה בלתי נשכחת.
"פחד של בית ספר"
סדרת אנימציה שבמרכזה ארבעה ילדים בפנימייה בה מתרחשים בו כל מיני אירועים מפחידים, מוזרים ומשעשעים. הסדרה מתכתבת עם ספרות גותית. את הסדרה הפיקה חברת Cinar הקנדית האיכותית. יוצר הסדרה הוא האנימטור השבדי המפורסם טורביורן ינסון.
מה איתך מימי?"
"What About Mimi?", "מה איתך מימי?" היא סדרת אנימציה קנדית מקסימה מבית היוצר של Studio B הקנדי המתמחה בסדרות אנימציה ועומד בין היתר מאחורי הסדרה "Felix the Cat'. מימי היא ילדה ג'ינג'ית בת 11 שבטוחה שהיא צריכה לארגן מחדש את העולם, למרות שתפיסת המציאות שלה די רופפת והיא מתמקדת בעולם הפנטזיה. רעיונותיה המבריקים הופכים על פי רוב לקטסטרופות. חרף האימפולסיביות שלה, מימי לומדת מהטעויות שלה, בדיוק בזמן על מנת לטעות מחדש...

תאריך:  27/05/2005   |   עודכן:  27/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il