החל מהשבוע הקרוב הגרנד קניון בחיפה יוצא במבצע הנקרא: "בוקסינג דיי" הכולל: שלושה ימים של מבצעי חיסול אטרקטביים של עד 60% הנחה - בכל חנויות ודוכני הקניון.
המבצע בגרנד קניון ימשך שלושה ימים בתאריכים 23/6, 24/6, 25/6 ובמהלכו תאפשר הנהלת הקניון להוציא דוכנים מחוץ לחנויות שיציעו את מגוון המוצרים בקטגוריות שונות כמו: אופנה, תכשיטים, ספרים, מוסיקה, הנעלה, אביזרים, מזון, מוצרי פופ ועוד. במסגרת הבוקסינג דיי יקחו חלק 200 מחנויות הקניון.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "המטרה במבצע "בוקסינג דיי", להקדים את מבצעי סוף העונה של רשתות השיווק ולהפוך את הקניון לאטרקטיבי ביותר באזור חיפה והצפון. לדבריו: אנו עורכים את המבצע פעמיים בשנה לפני תחילת מבצעי סוף העונה מה שיעניק ערך מוסף הן לחנויות שחושפות את הסחורה לפני המבצעים והן ללקוחות שנהנים ממבצעים לפני שסוף העונה מתחיל".
עוד הוסיף סביון כי להערכתו בימי המבצע יגיעו לקניון כ-60 אלף איש ביום, גידול של כ-100% אחוז מימי מכירה רגילים.
עוד מסר סביון כי הקניון יצא במסע פרסום וקד"מ מאסיבי ואגרסיבי בהשקעה של כ-100 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת "אדלר חומסקי & וורשבסקי". הקמפיין יפנה לתושבי חיפה, העמקים והקריות.
ה"גרנד קניון", בבעלות גד זאבי, נפתח בשנת 1999 בהשקעה כספית של 125 מליון דולר. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, ובו למעלה מ-200 חנויות, מתוכם למעלה מ-20 בעסקי המזון, עשרות מותגי אופנה מובילים, רשתות מזון, למעלה מ- 3,000 מקומות חנייה מקורה ללא תשלום והוא משתרע על 38,000 מ"ר מסחר נטו. כאשר 100% מהשטחים הושכרו לתקופות ארוכות. ה"גרנד קניון" הינו הקניון היחידי בארץ בו יש פארק שעשועים מקורה וממוזג לילדים ה"לונה גרנד" ובו שלל מתקנים מרהיבים לילדים עד גיל 14.