בזק בינלאומי נכנסת לתחום פעילות חדש, במסגרתו תציע לכלל לקוחותיה שירותי תיקונים ותמיכה טכנית בתשלום, המשלימים את שירותי האינטרנט אותם היא מספקת כיום ללמעלה מ-360 אלף לקוחות בתחום האינטרנט המהיר. במסגרת השירות, תציע בזק בינלאומי שירותExpert SOS הכולל תיקונים ותמיכה למחשב, באמצעות תמיכה טלפונית ייעודית ובאמצעות צוות טכנאים מומחים הנשלח לבית הלקוח.
השירות מציע אלטרנטיבה נוספת לאותם הלקוחות שעד כה נאלצו לפנות לגורמי תמיכה חיצוניים בנושאים שהינם מעבר לטיפולה ואחריותה של ספקית האינטרנט. השירות ניתן על-ידי צוות מומחים השייך למוקד התמיכה הטכנית של בזק בינלאומי.
לדברי ערן קריסטל, סמנכ"ל השירות בבזק בינלאומי, "לבזק בינלאומי מערכת יחסים הדוקה עם לקוחותיה וככזו היא מספקת להם מגוון פתרונות שמטרתם ליצור חווית גלישה מושלמת. השירות החדש יאפשר ללקוח ליהנות מ-one stop shop, הכולל קבלת שירותי תמיכה מקיפים ואיכותיים מעבר לגבולות התמיכה שכל ISP מספקת".
שירותי תמיכה בתשלום נפוצים ומקובלים יותר בעולם העסקי ובחו"ל. בארץ, לעומת זאת, התופעה בחיתוליה ומרבית השוק מנוהל על-ידי טכנאים פרטיים, הגובים מחירים גבוהים ללא פיקוח. תעריפי השירות בבזק בינלאומי מן הנמוכים בשוק ועומדים על 59 שקל לתמיכה טלפונית עם תומך ייעודי ו-199 שקל לביקור של טכנאי מקצועי בבית הלקוח.
יש להדגיש כי שירות ה-Expert SOS, ניתן ללקוחות שהתקלה שלהם מעבר למסגרת גבולות אחריות התמיכה של בזק בינלאומי, העוסקים בדואר וקישוריות לאינטרנט.
לקבלת השירות יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית של החברה בטלפון- 9203000-03.