X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי נכנסת לתחום פעילות חדש, במסגרתו תציע לכלל לקוחותיה שירותי תיקונים ותמיכה טכנית בתשלום, המשלימים את שירותי האינטרנט אותם היא מספקת כיום ללמעלה מ-360 אלף לקוחות בתחום האינטרנט המהיר. במסגרת השירות, תציע בזק בינלאומי שירותExpert SOS הכולל תיקונים ותמיכה למחשב, באמצעות תמיכה טלפונית ייעודית ובאמצעות צוות טכנאים מומחים הנשלח לבית הלקוח.
השירות מציע אלטרנטיבה נוספת לאותם הלקוחות שעד כה נאלצו לפנות לגורמי תמיכה חיצוניים בנושאים שהינם מעבר לטיפולה ואחריותה של ספקית האינטרנט. השירות ניתן על-ידי צוות מומחים השייך למוקד התמיכה הטכנית של בזק בינלאומי.
לדברי ערן קריסטל, סמנכ"ל השירות בבזק בינלאומי, "לבזק בינלאומי מערכת יחסים הדוקה עם לקוחותיה וככזו היא מספקת להם מגוון פתרונות שמטרתם ליצור חווית גלישה מושלמת. השירות החדש יאפשר ללקוח ליהנות מ-one stop shop, הכולל קבלת שירותי תמיכה מקיפים ואיכותיים מעבר לגבולות התמיכה שכל ISP מספקת".
שירותי תמיכה בתשלום נפוצים ומקובלים יותר בעולם העסקי ובחו"ל. בארץ, לעומת זאת, התופעה בחיתוליה ומרבית השוק מנוהל על-ידי טכנאים פרטיים, הגובים מחירים גבוהים ללא פיקוח. תעריפי השירות בבזק בינלאומי מן הנמוכים בשוק ועומדים על 59 שקל לתמיכה טלפונית עם תומך ייעודי ו-199 שקל לביקור של טכנאי מקצועי בבית הלקוח.
יש להדגיש כי שירות ה-Expert SOS, ניתן ללקוחות שהתקלה שלהם מעבר למסגרת גבולות אחריות התמיכה של בזק בינלאומי, העוסקים בדואר וקישוריות לאינטרנט.
לקבלת השירות יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית של החברה בטלפון- 9203000-03.

תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il