בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה בישראל, ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לחיזוק הקשר בין הבייגלה של בייגל בייגל לעולמם של הילדים וההורים, תוך הובלה בחדשנות בבייגלה והדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.
בימים אלו משיקה בייגל בייגל סדרה חדשה של בייגלה הכוללת 3 מוצרים של בייגלה בדרכים בצורות של כלי רכב, מספרים ואותיות.
במסגרת ההשקה עולה בייגל בייגל בקמפיין פרסום בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הממשיך את הקו התקשורתי של בייגל בייגל "המשחק הכי טעים שיש", בהשקעה של כ - 1.5 מיליון שקל.
הסדרה החדשה בעלת רקע חינוכי, מתאימה במיוחד לילדים ומשלבת מגוון צורות כיפיות למשחק, ללימוד חוויתי וכמובן הנאת אכילה.
כדי להעביר את מסר הסדרה החדשה, יצרה בייגל בייגל סרטון חדש. הסרטון מתאר את הדרך בה האביר והנסיכה מפתחים מערכת יחסים ויוצאים לדייט קסום. אבל כמו בכל סיפור מהאגדות שלא יכול לקרות בחיים, הפעם הנסיכה מוכנה מאופרת ונרגשת והאביר שלה, לא מגיע. מסתבר שהוא מאחר לפגישה, הוא לא על סוס לבן, אלא הוא טס לו על ווספה ישנה בכיוונה.
כשהוא סוף סוף מגיע אליה לטירה, הווספה שלו מתפרקת תחתיו ואין סיכוי שהנסיכה תצא איתו. עכשיו כשהאביר חייב כלי רכב חדש, בייגל בייגל באה לעזרתו עם בייגלה "בדרכים" - בייגלה בצורות של כלי תחבורה: מטוס, אוניה, משאית, טרקטור ומכונית. בייגלה בדרכים הינו חלק מסדרת צורות משחק חדשות הכוללת מספרים ואותיות ותומכת בתפיסה האסטרטגית של בייגל בייגל תחת הסיסמא: בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש.
הסדרה החדשה של בייגל בייגל הינה סדרה המאפשרת לילדים לדמיין, להכיר ולשחק עם מגוון כלי תחבורה חדשים, ללמוד קרוא וכתוב תוך כדי משחק עם בייגלה אותיות ולבצע פעולות חשבון עם בייגלה מספרים. על גבי האריזות של הסדרה ניתן למצוא הצעות למשחקים לימודיים וחוויתיים לילדים המשלבים אותיות ומספרים.
קונספט הסדרה, בייגלה בדרכים, אותיות ומספרים זכה לציונים גבוהים מאוד בקרב קהל היעד שהינו אימהות וילדים בשל השילוב בין האלמנטים הלימודיים, והאפיונים המשחקיים המספקים לילדים עניין, משחק והנאה באכילה.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר. שוק הבייגלה בישראל נאמד בכ-90 מיליון ₪ בשנה. נתח השוק של בייגל בייגל בקטגוריית הבייגלה עומד כיום על 70%, לעומת אוסם עם 16%.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב - דיויד אדלשטיין
ארט - ענת זבדצקי
קופי - יריב רטנר
תקציבאות:
ראש קב' לקוחות - אירית סחר
סופרוייזר - קרן סלומונוביץ'
תקציבאית בכירה - מיכל פרסי
קריאייטיב פלנר - עמית קורן
הפקה:
מנהלת מח' הפקה - דורית גווילי
מפיקה - אודליה נחמיאס
בית פוסט - גראוויטי