X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם דורסל
▪  ▪  ▪

חברת דורסל, נותנת החסות הרשמית למשחקי גמר הגביע העולמי FIFA 2002 אשר יחלו במאי 2002, יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני לסוללות דורסל, בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח.
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום קשר בראל, יעלה לאוויר ביום ראשון, 5.5.02, ויימשך כחודש. כמו כן, ילווה הקמפיין בפעילות מאסיבית של קידום מכירות.
הסרט הופק בארה"ב ועבר אדפטציית סאונד ותרגום לעברית על-ידי הצוות הקריאטיבי במשרד הפרסום קשר בראל.
הסיסמא המובילה את הקמפיין:
"סוללות דורסל עובדות יותר, הרבה יותר".
טל פריבנר, מנהלת מותג דורסל, מוסרת: "דורסל ממשיכה את הצלחת החסות למשחקי המונדיאל - והפעם בקמפיין טלוויזיוני. השפן של דורסל חוזר לככב בסרטון טלוויזיה ברוח משחקי הגביע העולמי, תחת הסיסמא: "דורסל עובדת יותר, הרבה יותר". סרטון הטלוויזיה בא לבטא את עוצמתו של המותג דורסל והוא פונה לקהל צעיר ולחובבי כדורגל.
דורסל מפנה את מאמציה השיווקיים בעיקר כלפי צעירים, המהווים צרכנים "כבדים" של מוצרי אלקטרוניקה ומכשירי היי טק זוללי אנרגיה. כדורגל בכלל ומשחקי המנודיאל בפרט זוכים לפופולריות גבוהה בקרב בני נוער ומכאן נוצר הקשר הרעיוני בין משחק הכדורגל לבין סוללות דורסל."
על סרטון הפרסומת החדש של דורסל:
הסרטון מתאר סיטואציה מעולם הכדורגל, משחק גמר הגביע העולמי בו מתמודדת קבוצת דורסל מול קבוצת המתחרים. השחקנים הינם שפנים על סוללות.
קבוצת דורסל מביסה את מתחריה בניצחון גדול של 5 שערים הפרש. הסרטון מסתיים בסיסמא: "סוללות דורסל עובדות יותר, הרבה יותר". אורך הסרטון: 20 שניות.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום: קשר בראל
סופרוויזרית: טלי ארז
תקציבאית: נטלי פקרז-שטרן

תאריך:  05/05/2002   |   עודכן:  05/05/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il