הדוגמנית מורן אטיאס שנבחרה בשלוש העונות האחרות להוביל את קמפיין הפרסום של רשת רנואר, חתמה על חוזה נוסף ותייצג את הרשת זו העונה הרביעית.
הדוגמנית מורן אטיאס שנבחרה בשלוש העונות האחרונות להוביל את קמפיין הפרסום של רנואר נשים, חתמה על חוזה נוסף ותשמש כפרזנטורית של הרשת, זו העונה הרביעית.
במסגרת החוזה תקבל אטיאס 80 אלף דולר עבור מסע הפרסום של חורף 2005.
לדברי אלי ברקוביץ מנכ"ל רנואר: "מסקר שערכה לאחרונה רשת רנואר עולה כי מורן אטיאס משדרת בצורה מושלמת את ערכי המותג: שמחת חיים, חכמה, מתוחכמת, כריזמטית, סקסית, מובילה, יפה. הצלחת הקמפיין בעונה הנוכחית הוא חלק בלתי נפרד ממורן אטיאס. לדברי ברקוביץ: מלבד העובדה שמורן דוגמנית מצליחה בכל קנה מידה, היא גם שחקנית מוכשרת וכוכבת בינלאומית ולכן מביאה איתה לקמפיין ערכים מוספים המתחברים לערכים אותם מייצג המותג רנואר: אופנתיות, בינלאומיות, שובבות ונשיות".
לדברי אלי ברקוביץ מנכ"ל רנואר: "מסקר שערכה לאחרונה רשת רנואר עולה כי מורן אטיאס משדרת בצורה מושלמת את פילוסופיית המותג "החיים על-פי רנואר" וערכיו: רומנטיקה ושמחת חיים.
הצלחת הקמפיין בעונה הנוכחית היא חלק בלתי נפרד ממורן אטיאס. לדברי ברקוביץ: מלבד העובדה שמורן דוגמנית בינלאומית מצליחה, היא גם שחקנית מוכשרת וכוכבת טלוויזיה ולכן מביאה איתה למותג רנואר ערכים מוספים: מובילות, מצליחנות, אופנתיות, בינלאומיות, שובבות ונשיות.
לדבריו: "הבחירה החוזרת באטיאס נעשתה לאחר בדיקת שוק ומחקרים שערכה רנואר הקיץ האחרון בקרב קהלי היעד מהם עולה כי בעקבות העובדה כי אטיאס מייצגת את ערכי המותג יותר ויותר נשים וצעירות מתחברות ומזדהות עם המותג".
עוד עולה מהסקר כי 32% מהנשים טענו שנכנסו לסניפי הרשת בעקבות ההשפעה החזקה של מורן אטיאס המייצגת שקל מאוד להזדהות איתה.
מורן אטיאס (23) דגמנה עד כה לחברות אופנה בינלאומיות ביניהם: דולצ'ה גבנה, רוברטו קבלי תכשיטי BBG ובימים אלה מככבת בתוכנית בערוץ 10: הדיל הגדול, סיימה קמפיין פרסום לחברת איפור "ALLAY" מהגדולות בעולם. במקביל לדוגמנות החלה את דרכה בעולם הקולנוע וכבר הספיקה לככב בתפקיד ראשי בסרט איטלקי ובימים אלה ממשיכה לצלם סרט איטלקי נוסף. כמו כן ממשיכה אטיאס להנחות את תוכנית הטלוויזיה המצליחה באיטליה "המומלצים".