X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק מעלה באמצעות משרד הפרסום המגזרי לאה גרינשפן את קמפיין B דיגיטל בשפה הרוסית במסכי ה-LCD שמציבה חברת המדיה החדשה Infomotion. זאת הפעם הראשונה שחברת התקשורת הגדולה בישראל מפנה תקציבי פרסום אל המדיה החדשה שהחלה לפעול באמצע 2004.
בזק החליטה לקדם את מבצע ההצטרפות שלה לאינטרנט המהיר באמצעות המסכים בו היא מציעה טלפון דיגיטלי לכל מי שיצטרף לאינטרנט המהיר- WOW.
במסגרת המבצע, יוכל כל לקוח, הנרשם לשרות האינטרנט המהיר-WOW לבחור את אחד ממכשירי ה-B דיגיטל המוצעים במבצע. לקוח שיבחר במכשיר תומך SMS יצטרך להירשם גם לשרות שיחה מזוהה כדי שיוכל ליהנות מהשרות. בנוסף, לקוחות שיבקשו לשדרג את מכשיר ה-B דיגיטל לאחד הדגמים המשוכללים ביותר, יוכלו לעשות זאת ועדיין ליהנות מהנחה ניכרת.
"בזק מצטרפת למגמה הולכת וגוברת של גופים ועסקים המנצלים את ההתפתחות הטכנולוגית המאפשרת פנייה ממוקדת ומפולחת אל הלקוח" אומר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "הפניית משאבים אל מדיה פורצת דרך כדוגמת Infomotion מאפשרת להם נראות רחבה יותר ואף מאפשרת להם להגדיל את נתח השוק שהן תופסות. לפי מחקר של חברת InfoTrends/CAP Ventures על תעשיית ה- narrowcasting בצפון אמריקה, גלגל הענף בצפון אמריקה בשנת 2004 יותר מ-600 מיליון דולר, חוזים כי היא תגדל בקצב של 20% בשנה".
על-פי נתונים שמעבירות חברות האוטובוסים ל-Infomotion שליש מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בישראל הם דוברי רוסית. רמי חזן, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות מסר כי בזק פועלת כל העת על-מנת למצוא דרכים אטרקטיביות לחבר הלקוחות למגוון השירותים העצום שבזק מציעה. "לצד הגידול החד באינטרנט המהיר, הממשיך לשלוט בשוק - אין ספק שהמכשירים הדיגיטליים תפסו להם מקום של כבוד בענף התקשורת. כבר כיום, שנה אחרי השקת השרות, המכשירים הדיגיטליים הפכו להיות פופולאריים מאד".
לאחרונה עלו ארבעה קמפיינים חדשים על מסכי ה-LCD של Infomotion בתוך כלי תחבורה ציבורית באוטובוסים ומוניות שירות.
חברת יפאורה תבורי חיזקה את מותג תפוזינה והעלתה למשך חודש ימים את קמפיין הקיץ שלה בלמעלה מ-300 מסכים מעפולה שבצפון ועד באר שבע שבדרום. רשת חנויות האופנה לורד קיטש העלתה קמפיין קיציי הפונה אל הקהל הנשי בתחבורה הציבורית באזור המרכז. ותופעה חדשה, אולמות וגני אירועים החלו בשבועות האחרונים להעלות קמפיינים הקוראים לנוסעים לצאת מהאוטובוס ולהיכנס לגן או לאולם.
אודות Infomotion
חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. בהמשך להפרטת קווי התחבורה הציבורית בישראל, מסכי מחשב - LCD מותקנים בתוך כלי התחבורה ציבורית, ומציעים לציבור הנוסעים שירותי תוכן, מידע ופרסום. בבסיס השירותים עומד פיתוח מדיום פרסומי חדש ויעיל בישראל. מסכי החברה נפרסים עתה בכל רחבי הארץ באמצעות חברות האוטובוסים השונות בערים, טבריה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו ועוד. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה: www.infomotion.co.il.

תאריך:  18/07/2005   |   עודכן:  18/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il