אסם יוצאת בפעילות שיווקית ייחודית עבור המגזר החרדי, ומקימה את פארק האטרקציות אסםלנד. מדובר בפארק אטרקציות ייעודי למשפחה החרדית, שיוקם השנה בשמורת נאות קדומים (ליד יער בן שמן ומודיעין) זאת לאור ההצלחה העצומה של אסםלנד בשנה שעברה, אליו הגיעו למעלה מ 100,000 מבקרים, ונחל שבחים רבים!
הפארק יפעל במהלך חודש אוגוסט - בחופשת "בין הזמנים" - ימי החופשה השנתית של הציבור החרדי והוא יכיל עשרות מתקנים אטרקטיביים לכל בני המשפחה, במתחמים נפרדים לבנים ולבנות.
הכניסה לפארק תתאפשר באמצעות כרטיס כניסה הניתן במתנה, לרוכשים ברשתות המזון החרדיות 6 מוצרים ממגוון מוצרי אסם או שתי אריזות משפחתיות של גלידות נסטלה.
לדברי עמיר לוי, מנהל מטה השיווק באסם: "אסם רואה במגזר החרדי, קהל אסטרטגי חשוב והיא ממשיכה בפעילות ייעודית למגזר המתאימה לצרכיו המיוחדים. בשנה שעברה הוכיח הציבור החרדי כי יש ביקוש עצום לפעילות כזו המשותפת, לכל בני המשפחה".
השקת הפארק תלווה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות משרד פרסום "אפיקים", המלווה את אסם במגזר החרדי, בפריסת מדיה הכוללת: עיתונות, רדיו, דיוור רווי, פעילות קד"מ, שילוט חוצות ופעילות בנקודות המכירה.
מנהלת מגזרים באסם: אורנית רותם. פרסום אפיקים: סמנכ"ל לקוחות: אביטל יזדי, מנהל תיק אסם: אפרים רוזנשטיין, מנהל קרייאטיב: עופר ענו, קופי: פיני יצחקי, מנהל סטודיו: רפי צרויה, מנהלת אגף יח"צ וקשרי קהילה: שבי ספיר.
הפקת הפארק, כפיים קד"מ: מנהלת מגזרים: שירה סחייק, מנהלת חטיבת הפקות: שגית גלמן.