X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קול ישראל
▪  ▪  ▪

קול ישראל מעלה בשבוע הבא קמפיין חדש בו יוצג הלוגו החדש של רשת ב'. לשם יצירת הלוגו החדש הזמין קול ישראל עיצוב אות חדשה וייחודית עבור הרשת: ב' החדשה. (עיצוב ינק יונטף)
הלוגו החדש עומד במרכזו של הקמפיין החדש שנחתם בסיסמא: "הבוקר החדש של רשת ב' - אקטואלי. מרענן. שנון".
הקמפיין נועד לתקשר את השינויים שביצעו מנהל קול ישראל, יוני בן מנחם ומנהל חטיבת החדשות ברדיו, מיקי מירו, ברשת האקטואליה המובילה של ישראל - רשת ב'. "ההתפתחויות במערכת החדשות של קול ישראל, חידושה של חידת חמיצר וחזרתו לרדיו של גבי גזית, הפכו, ללא ספק, את רשת ב' לאקטואלית, מרעננת, ושנונה יותר מתמיד" אומר מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי ומדגיש "ההתרחשויות האינטנסיביות של הימים הללו - בפוליטיקה, בכלכלה ובביטחון שבות ומגבירות את התלכדות הציבור סביב מדורת השבט האמיתית של ישראל - רשת ב'. זה כבר בא לידי ביטוי בסקרים שאנחנו עורכים ולשמחתי בהחלט גם בהגברת הביקושים לרכישת פרסום בקול ישראל".
מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון, מדווחת כי תקציב הקמפיין של רשת ב' (כולל שווה ערך כספי בפרסום עצמי ברשתות הרדיו של קול ישראל) הינו כ- 200,000$.
"הקמפיין, שנוצר במשרד שלמור אבנון עמיחי / Y&R מורכב מסדרת מודעות שתתפרסם בעיתונים החל מהשבוע הבא" אומרת אריסון ומפרטת "הקמפיין החדשני והחכם, מציג את האבולוציה שעברה האות ב' - מאז הטיפוגרפיה הפניקית ועד לאות ב' החדשה - זו האקטואלית של קול ישראל".
במסגרת הקמפיין הייחודי, נותן חוקר הטיפוגרפיה העברית, יהודה חופשי, הסברים על האות ב' שפותחת את ספר התנך "בראשית ברא..."
במודעה אחרת בקמפיין, מככבות האותיות ב', בכתב ידם של הפרסומאים הבכירים בישראל.
האות ב' החדשה, כמו גם הגופן המלא (פונט בלע"ז) ילוו את כל פרסומי רשת ב' לרבות הניירת והאולפנים בתל אביב ובירושלים.
צוות הקמפיין: ארט דיירקטור: גדעון עמיחי, קופירייטר: ירון תגר, תקציבאית: מיכל גרין, חברת מדיה: יונייטד, סמנכ"ל יונייטד: אילנה מונקה, מנהלת לקוחות: נילי ברונר, עיצוב פונט: ינק יונטף.

תאריך:  21/07/2005   |   עודכן:  21/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il