X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דובק
▪  ▪  ▪

חברת דובק משיקה קמפיין שיווקי אינטראקטיבי למותג "Wall Street" בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. הקמפיין ילווה בסלוגן: "משחקים ב-Wall Street וטסים לניו-יורק" ופעילות השטח תנוהל על-ידי משרד קידום המכירות מיתוס שובל ומשרד פרסום באומן בר ריבנאי.
שבתאי יעקובי ראש אגף השיווק המכירות והסחר ב"דובק": "ההחלטה לצאת בקמפיין שיווקי למותג "Wall Street" התקבלה לאחר ההצלחה האדירה לקמפיין ההשקה, שהעלנו בשנה שעברה. גם השנה הקמפיין מדגיש את המסרים של מותג הסיגריות "Wall Street" בקמפיין, המדגישים פרמטרים של הצלחה ועוצמה אישית, אבל בדרך המיוחדת והאינדיבידואלית של כל אחד ואחד מאיתנו".
הפעילות כוללת קמפיין פרסומי, קידום מכירות, פעילות חוויתית, משחק אינטראקטיבי הכולל פרסים יקרי ערך, כאשר הפרס הראשון: חופשה זוגית חלומית בניו-יורק הכוללת בילוי הופעות, ארוחות במסעדות ו-1,000$ לבזבוזים, בנוסף, יחולקו עשרות פרסים מדהימים כמו מערכות קולנוע, די.וי.די, נגני MP3 ועוד.
במסגרת הקמפיין למותג Wall Street, ניתן להשתתף במשחק באחד משלושת הדרכים הבאות: באמצעות מחשבים ניידים שימוקמו במוקדי בילוי ובידור ברחבי הארץ באמצעות צוותים ממותגים שתפעיל חברת דובק; CD עם תוכנת המשחק להתקנה על המחשב הביתי, אשר יחולקו על-ידי דיילים ורכבי שטח ממותגים ברחבי הארץ; באמצעות הטלפון, צוותים אשר יחלקו גלויות המפנות למשחק הטלפוני. מטרת המשחק הינה לצבור נקודות.
עידית גולני מנהלת השיווק בחברת "דובק": "פעילות זו מהווה המשכיות לקמפיין "Wall Street" שהעלנו בשנה שעברה. השנה החלטנו לייחד את הפעילות בדרך בה היא תבוצע אל מול הצרכן הסופי. הייחודיות בקמפיין היא היותו אינטראקטיבי, כך שיוכל להעניק לכל משתתף חוויה אישית מתחילתו ועד סופו, וכל זאת בדרך ובנתיב בו המשתתף בוחר: באמצעות מחשבים ניידים במקומות בילוי, CD מיוחד שיחולק ובאמצעות הטלפון".

תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il