מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, ומנכ"ל תשלובת החלב, עופר בלוך, הנהלת תנובה, 3,000 עובדי החברה ובני משפחותיהם יוצאים לרשתות השיווק ולנקודות המכירה, על מנת להתקיף את מכירות החג, לסדר, למלא את המדפים ולעסוק בקידום מכירות.
שבועות הינו החג האסטרטגי של יצרניות החלב. ערב החג גדלות המכירות פי 2.5 משבוע רגיל. עיקר העלייה הם בתחומי הגבינות: גבינות לבנות רכות - גידול של 250% יותר משבוע רגיל, גבינות מלוחות - גידול של 100% וגבינות קשות - עלייה של 50% לערך.
זהו מהלך נוסף שעושה החברה על מנת להוביל את מכירות החג.
בשבוע שעבר השלימה החברה מסע אופניים לאורכה של הארץ, במסגרתו רכבו מאות מעובדי החברה בשורה ייצוגית וחילקו אלפי פרוסות עוגות גבינה בטרמפיאדות , בבתי החולים ולכוחות הבטחון.