חברת ה.שטרן עולה השבוע בקמפיין אינטרנט ייחודי לקראת ט"ו באב, בהשקעה כוללת של כ-50 אלף שקל.
במסגרת הקמפיין מתבקשים הגולשים לספר על הצעות הנישואין המקוריות שלהם. ההצעה הייחודית והמרגשת ביותר תזכה את השולח בפרס הכולל: 2 טבעות נישואין בשווי 1,500 שקל כל אחת, אותן יוכל לבחור באחת מחנויות ה.שטרן ברחבי הארץ.
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן צופה כי במהלך הקמפיין שייערך 12 יום יכנסו למיני-סייט שנבנה עבור הקמפיין, מעל 30,000 גולשים וישלחו למעלה מ-2500 הצעות נישואים מקוריות ומרגשות!
בסיום הקמפיין שייערך בט"ו באב (ה-20 באוגוסט) תוצג באתר האינטרנט של ה.שטרן הצעת הנישואין המקורית ביותר.