מוטורולה טלפונים סלולריים יצאה בימים אלה באמצעות "אדרי מדיה גרופ" במהלך מיתוג של כל הטיסות הבינלאומיות של ארקיע.
במסגרת מהלך זה, ימותגו כל המדפים והמגשים ב-שלושת מטוסי בואינג בסלוגנים של HELLOMOTO לקידום שיחות הוידאו מחו"ל. היקף קמפיין מיתוג זה מוערך בכ-45 אלף דולר.
המיתוג בוצע על-גבי 759 מגשי אוכל ו-120 מדפים עליונים.
יובל פרידן, מנהל השיווק במוטורולה טלפונים סלולריים: "המסר שעל המגשים במטוס זוכה לחשיפה מירבית. אנו שמחים להשתמש במדיה חדשה ואפקטיבית זו".