נביעות מעלה החודש קמפיין אינטרנט תחת הכותרת "גם כשהבדלים שקופים צריך לדעת שהם קיימים" שמטרתו הדגשת יתרון המינרלים של נביעות ע"פ מותגי המים המינרליים השונים.
הקמפיין, בהשקעה של 300,000 שקל, יעלה ב-et, Tapuz, Walla , Nana ו-MSN למשך חודש ויכלול קטעי מולטימדיה וידאו ואנימציה המסבירים על המינרלים המצויים בנביעות, חשיבותם והשפעתם על הגוף. קמפיין נביעות באינטרנט הינו קמפיין משלים לקמפיין הטלוויזיה המשודר בימים אלה תחת הכותרת "נביעות לגוף ולנשמה" המחזק את הבידול האמוציונאלי שבין נביעות למתחריה שבמרכזו ערכים של שמחת חיים ו-SELF CARE.
הקמפיין החדש מופיע באתרי האינטרנט, לחיצה עליו מובילה ל"Mini Site" הכולל קטעי וידאו בהשתתפות שרון דבוש, תזונאית קלינית, המסבירה על חשיבות הרכב המינרלים שבמים המינרליים תוך התמקדות במינרלים סידן ונתרן.
מידע נוסף אודות נביעות ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת:
www.neviot.co.il
קרדיטים:
קמפיין נביעות הופק על-ידי E-deologik
מנהל קריאייטיב ראשי: אייל כרמי