רשת האופנה TAGWOMAN עלתה בקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2006 בהשקעה של כ-4.2 מיליון שקל, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שטורטובה.
הקמפיין, תחת הסיסמא: "אופנתי ייחודי וסקסי" באמצעות משרד הפרסום אופטימום, כולל שילוט חוצות, שלטי קיר, עיתונות ארצית, כתבי עת, מכוונים, אוטובוסים ופרסום ממוקד בקניונים, במרכזי הבילוי וכן פעילות קד"מ. במקביל, בימים הקרובים תשיק הרשת אתר בינלאומי חדש הכולל בתוכו קטלוג אינטרנטי המציג את החברה ואת הקולקצייה החדשה.
אילן לוי מנכ"ל החברה: "TAGWOMAN כרשת מובילה בשוק האופנה בחרה להדגיש את פעילותה ולהשקיע בפרסום ושיווק כחלק בלתי נפרד מהצלחתה. לפיכך, מדובר בקמפיין פרסומי רחב מאד עם פריסה רחבה של כ-30% יותר מקמפיין העונה הקודמת".
ויארה שטורטובה, הדוגמנית הבינלאומית שפניה עוטרות קמפיינים למותגי על בתחום האופנה, ממשיכה להציג את פני TAG WOMAN גם בחורף 2006 ולהיות הפרזנטורית של הרשת עונה שלישית ברציפות. תמורת השתתפותה בקמפיין החדש קיבלה שוטרטובה כ- 40,000 יורו.
TAG WOMAN המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית, הינה רשת לאופנת נשים המציגה קונספט בקו "אופנתי, ייחודי וסקסי" הפונה לנערות ונשים צעירות בגילאי 35-15 הרשת מציעה מגוון של טרנדים אופנתיים בסגנונות שונים המותאמים לאופנת ערב, ג'ינסים, קז'ואל, מראה ספורטיבי ועוד.
בימים אלה הודיעה הרשת על כניסתה לתחום האקססוריז ותחל בייבוא ומכירה של אביזרים נלווים כגון: תכשיטים, כובעים, תיקים , צעיפים ונעליים ובכך תשלים מהלך אסטרטגי ביצירת "טוטאל לוק" מוחלט ללקוחות הרשת.
TAG WOMAN בחרה להיכנס לתחום זה כחלק מראייה שיווקית רחבה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עם מגוון שלם ורחב של אביזרים משלימים לצד קולקציות האופנה הייחודיות של הרשת. בכוונת הרשת להשקיע במהלך זה כ-500,000 שקל, כאשר עיקר המיקוד יהיה בייבוא אקססוריס מאירופה ושיווקם בחנויות לצד קולקציות האופנה.
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני כ-3 שנים על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-140 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק לוגיסטיקה ורכש.