X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם רשת TAGWOMAN
▪  ▪  ▪

רשת האופנה TAGWOMAN עלתה בקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2006 בהשקעה של כ-4.2 מיליון שקל, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שטורטובה.
הקמפיין, תחת הסיסמא: "אופנתי ייחודי וסקסי" באמצעות משרד הפרסום אופטימום, כולל שילוט חוצות, שלטי קיר, עיתונות ארצית, כתבי עת, מכוונים, אוטובוסים ופרסום ממוקד בקניונים, במרכזי הבילוי וכן פעילות קד"מ. במקביל, בימים הקרובים תשיק הרשת אתר בינלאומי חדש הכולל בתוכו קטלוג אינטרנטי המציג את החברה ואת הקולקצייה החדשה.
אילן לוי מנכ"ל החברה: "TAGWOMAN כרשת מובילה בשוק האופנה בחרה להדגיש את פעילותה ולהשקיע בפרסום ושיווק כחלק בלתי נפרד מהצלחתה. לפיכך, מדובר בקמפיין פרסומי רחב מאד עם פריסה רחבה של כ-30% יותר מקמפיין העונה הקודמת".
ויארה שטורטובה, הדוגמנית הבינלאומית שפניה עוטרות קמפיינים למותגי על בתחום האופנה, ממשיכה להציג את פני TAG WOMAN גם בחורף 2006 ולהיות הפרזנטורית של הרשת עונה שלישית ברציפות. תמורת השתתפותה בקמפיין החדש קיבלה שוטרטובה כ- 40,000 יורו.
TAG WOMAN המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית, הינה רשת לאופנת נשים המציגה קונספט בקו "אופנתי, ייחודי וסקסי" הפונה לנערות ונשים צעירות בגילאי 35-15 הרשת מציעה מגוון של טרנדים אופנתיים בסגנונות שונים המותאמים לאופנת ערב, ג'ינסים, קז'ואל, מראה ספורטיבי ועוד.
בימים אלה הודיעה הרשת על כניסתה לתחום האקססוריז ותחל בייבוא ומכירה של אביזרים נלווים כגון: תכשיטים, כובעים, תיקים , צעיפים ונעליים ובכך תשלים מהלך אסטרטגי ביצירת "טוטאל לוק" מוחלט ללקוחות הרשת.
TAG WOMAN בחרה להיכנס לתחום זה כחלק מראייה שיווקית רחבה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עם מגוון שלם ורחב של אביזרים משלימים לצד קולקציות האופנה הייחודיות של הרשת. בכוונת הרשת להשקיע במהלך זה כ-500,000 שקל, כאשר עיקר המיקוד יהיה בייבוא אקססוריס מאירופה ושיווקם בחנויות לצד קולקציות האופנה.
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני כ-3 שנים על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-140 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק לוגיסטיקה ורכש.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il