החטיבה המוסדית של יוניליוור הודיעה על שני מינויים חדשים:
אורית ולנט-מיכאלי מונתה למנהלת לקוחות אסטרטגים בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל.
במסגרת תפקידה תהיה ולנט-מיכאלי אחראית על גיוס לקוחות אסטרטגים ופיתוח קונספטים ומוצרים ייחודים לרשתות מזון מהיר ומסעדות בישראל, בהן ברגר קינג, פיצה האט, אווזי, ארומה וכו'. כמו כן תנהל ולנט-מיכאלי את הקשרים עם חברת "נורקייט", מחברות ההסעדה המובילות בישראל.
ולנט-מיכאלי, בעלת תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן -גוריון, עסקה ב-5 השנים האחרונות בניהול תחום קולינרי בחטיבה המוסדית של יוניליוור. לפני כן עסקה בתפקידי שיווק בישראכרט ובבנק הפועלים.
רון שפרירי מונה לתפקיד מנהל צוות מכירות אזור מרכז, בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל.
במסגרת תפקידו יוביל שפרירי את צוות מכירות השטח במרכז הארץ ויהיה אחראי לפיתוח יכולות המכירה של הצוות.
בתפקידו הקודם שימש שפרירי כמנהל מכירות במגזר הפרטי ועסקים הקטנים בחברת אלבר ציי רכב.
שפרירי הוא בוגר תואר ראשון בניהול וכלכלה במכללה האקדמית של תל אביב יפו ותואר שני במנהל עסקים במכללת מנצסטר.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.