X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "קופידון"
▪  ▪  ▪

מהיום ניתן להכיר בני זוג ולמצוא אהבה חדשה בדרך בטוחה יותר מאי פעם-"קופידון", אתר ההיכרויות המוביל בישראל, יוצא עם שירות חדש ובלעדי למנוייו: "מספר מקדים".
"קופידון" הוא אתר ההיכרויות הראשון שחבר לחברת "מסקיו טלפוניה" שפיתחה ממשק טכנולוגי ייחודי המשנה מעתה את חוקי המשחק בטלפוניה, ומאפשר גם למקבל השיחה לשמור על פרטיות ואנונימיות לפי בחירתו, לאחר שמצא כי מנויים רבים מעונינים לשמור על פרטיותם יחד עם רצונם ליצור קשרים חדשים ולהכיר בני זוג.
מנויים רבים חוששים לעיתים למסור את מספר הטלפון הפרטי שלהם לחברים חדשים שהכירו באתר, בטרם ההיכרות נעשתה ליותר מעמיקה. "קופידון" גייסה במיוחד למענם את הפתרון ומהיום אין סיבה לחשוש- ניתן למסור את מספר הטלפון המקדים ולהכיר בני זוג חדשים, יחד עם רמת פרטיות גבוהה מתמיד.
"מספר מקדים" יאפשר לחברים באתר גם לשוחח עם החברים באתר ולקבל שיחות טלפון לשם יצירת קשר מעמיק יותר, ובו זמנית גם לשמור על פרטיות מספר הטלפון האישי שלהם עד שירגישו מספיק בנוח כדי למסור אותו.
השירות החדש יחל לפעול באמצעות כניסה לאתר מספר מקדים של קופידון בכתובת: [קישור] "קופידון" צופה כי הנשים המנויות באתר תהינה קהל היעד העיקרי שיצטרף לשירות.
"מספר מקדים" כיצד השירות החדש עובד?
"מספר מקדים" של "קופידון" הינו מספר טלפון זמני המאפשר באמצעות "עקוב אחרי" את העברת השיחות למספר הטלפון האישי וללא הצורך בחשיפתו.
באפשרות המתחברים לשירות לבחור מספר טלפון מועדף עליהם, להחליפו מידי פעם, להגביל את קבלת השיחות לשעות מסוימות במהלך היום, להגביל את כמות השיחות ביום, ואפילו לחסום חברים מסוימים מלהתקשר אלייך.
ניתן להשתמש ב"מספר מקדים" לתקופה מוגבלת או לתקופה ארוכה יותר, וכן להגביל את מספר דקות השיחה שמעונינים לקבל באמצעותו. השירות נועד לשיחות נכנסות בלבד, ועל כן לא צפויות כל הוצאות שימוש נלוות ואין השפעה על חשבון הטלפון הפרטי.
ההרשמה ל"מספר מקדים" מתבצעת באתר "קופידון". המנוי מקליד את מספר הטלפון הפרטי שלו, ובוחר "מספר מקדים" מועדף. מיד לאחר ההרשמה ה"מספר המקדים" החדש הופך לפעיל. לדוגמא: "מספר מקדים" 4446958- 077 מתחבר למספר הטלפון האישי 5466134-052 ומעביר אליו שיחות מחברי "קופידון".
מחירים:
חבילה חודשית מוגבלת ל-30 דקות ב-29 שקל כולל מע"מ
חבילה חודשית מוגבלת ל-45 דקות ב-39 שקל כולל מע"מ
חבילה חודשית מוגבלת ל-60 דקות ב-49 שקל כולל מע"מ
חבילה לשלושה חודשים מוגבלת ל-180 דקות ב-139 שקל כולל מע"מ
אודות קופידון
קופידון (www.cupid.co.il) הוא אתר ההיכרויות המוביל והפופולרי ביותר בישראל. האתר, שפועל משנת 1997, נמצא בבעלות חברת ספארק נטוורקס (Spark Networks) הבינלאומית, הנמנית עם אתרי ההיכרויות המובילים בעולם.
בקופידון יש מאות אלפי פרופילים של רווקים ורווקות ישראלים, המפרסמים את תמונותיהם האמיתיות. יותר מ-2,000 חתונות כבר נוצרו באמצעות קופידון, וכן אלפי היכרויות חדשות.
קופידון מציע מערכת חיפוש מתקדמת, המאפשרת למנויים קבלת הודעות באופן מיידי וללא הגבלה, צ'ט אחד על אחד במסנג'ר עם יכולות אודיו וגם ווידאו, הטבות והנחות מיוחדות. בקופידון פועלת גם גלריה ייחודית, עם וידאו קליפים בני דקה, בהם החברים מציגים את עצמם. האתר מאפשר להצטלם באופן עצמאי במצלמת רשת חינם, או לקבל שירותי סטודיו מקצועיים בתשלום. שירות נוסף לחברים הוא אפשרות צפייה בכרטיסים גם באמצעות מכשירי סלולר.
אודות מסקיו
חברת מסקיו טלפוניה הוקמה בחודש מאי 2005 ופיתחה ממשק ייחודי בטכנולוגיית ניתוב טלפוניה ב-IVR באמצעות תשתית של חברות הטלפוניה והסלולר.
הממשק הייחודי שפיתחה חברת מסקיו מאפשר את החיבור הנדרש בין טלפוניה ואינטרנט.
הפיתוח של חברת Maskyoo משנה את חוקי המשחק בטלפוניה ומאפשרת גם למקבל השיחה לשמור על אנונימיות ופרטיות לפי בחירתו.
חברת Maskyoo מאפשרת לבעל הטלפון מכל סוג שהוא- נייד או ביתי את החופש לבחור מתי הוא רוצה שיתקשרו אליו ולמי מותר להתקשר אליו. לא צריכים לרכוש מכשיר חדש או לסגור את מכשיר הטלפון כשלא רוצים לקבל שיחות לא רצויות.

תאריך:  21/09/2005   |   עודכן:  21/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il