רשות הדואר מדווחת על שירות חדש שהיא מספקת ללקוחותיה: לקוחות המבקשים לשלוח מכתב מהיר אקספרס בארץ, יוצע להם לקבל הודעת s.m.s לטלפון הסלולארי שיאשר את מסירת המכתב. בעתיד הקרוב יורחב השירות למכתבי דואר רשום.
לקוח שיגיע לאשנב כדי לשלוח מכתב מהיר אקספרס, יישאל על-ידי האשנבאי האם הוא מעוניין לקבל הודעת s.m.s על הסטאטוס של מכתב האקספרס שהוא מבקש לשלוח. במידה והלקוח אכן מעוניין, הוא מתבקש למסור את מספר הטלפון הסלולארי שלו, שאליו יועבר המסר. השירות ניתן ללא תוספת תשלום.
את השירות הייחודי ניתן לקבל בכל 700 יחידות הדואר ברחבי הארץ והוא פרי פיתוח של רשות הדואר השוקדת לספק ללקוחותיה שירותים מתקדמים בשילוב טכנולוגיות מיחשוביות.
אבי הוכמן, מנכ"ל רשות הדואר אמר כי הרשות שוקדת בהתמדה על שידרוג המוצרים המסורתיים שלה והתאמתם לבקשת הלקוחות. כבר כיום ניתן לעקוב באמצעות האינטרנט אחרי מכתבים רשומים, אקספרס ו-e.m.s, לבצע הזמנות של מוצרים יחודיים באמצעות אתר האינטרנט של הרשות
www.postil.com, למשוך חבילות באמצעות אוטומט למסירת חבילות ועוד מגוון של מוצרים מתקדמים.