X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רכשה את פעילות ה-IT ומיקור החוץ של מלל תעשיות תוכנה ומחשבים בתמורה ל-4 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

חברת SPL ממשיכה להתרחב. החברה הודיעה כי רכשה את פעילות ה-IT ומיקור החוץ של חברת מלל תעשיות תוכנה ומחשבים הבורסאית הנמנית על קבוצת גאון אחזקות.
הרכישה בוצעה בתמורה ל-4 מיליון שקל, שבעקבותיה יצורפו 40 אנשי התוכנה של מלל ל- SPL. זוהי הרכישה השנייה ש-SPL מבצעת בתוך פחות מחודשיים. כזכור רכשה החברה בחודש שעבר את פעילות ה-JAVA של קבוצת עידור והקימה חברת JAVA חדשה שתפעל כחברה-בת של SPL תחת השם " SPL IDOR Business Solutions".
חטיבות ה-IT ומיקור החוץ של מלל הן מהגדולות ומהוותיקות בישראל. מחזור המכירות של החטיבות במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-5.6 מיליון שקל. החטיבות עוסקות בעיקר בפיתוח של חבילות תוכנה מתקדמות, בביצוע פרויקטי אינטגרציה כוללים, פיתוח מערכות N-Tier בטכנולוגיות מתקדמות, ביצוע פרויקטי Turnkey וכן תמיכה ופיתוח מערכות במיקור חוץ.
ערן אלראי, מנכ"ל SPL ציין כי מדובר ברכישה אסטרטגית אשר נועדה להעמיק את אחיזתה של SPL בשוק האנטרפריז. "רכישת פעילות ה-IT ומיקור החוץ של מלל כוללת את הפעילות הגולמית של החטיבות שהיא רווחית. רכישה זו תאפשר לנו להרחיב את ההון האנושי, להעמיק ולהעשיר את סל המוצרים, השירותים והפתרונות של החברה וכן להרחיב את בסיס הלקוחות ולהעמיק את פעילותנו בקרב לקוחות קיימים.
"אני מעריך כי בתוך שנה נוכל להגדיל בעשרות אחוזים את פעילותה של SPL בתחום הייעוץ, מיקור החוץ והפרויקטים על-ידי שילוב היכולות החדשות עם פתרונותיה ושירותיה הקיימים של SPL בתחום הקישוריות בין מערכות ליבה ובין הסביבות הטכנולוגיות החדשות".
אלראי הוסיף עוד כי רכישת פעילות ה-IT ומיקור החוץ של מלל היא צעד נוסף בשורה של רכישות מתוכננות שמטרתן לייצר יתרון לגודל ולהרחיב את היצע המוצרים והשירותים של SPL באמצעות מיזוגים ורכישות של חברות טכנולוגיה הסינרגטיות לפעילותה של SPL.
על חברת SPL
SPL היא מחברות התוכנה המובילות הפועלות בישראל. החברה מעסיקה יותר מ-250 עובדים ומתמחה בפיתוח ובהקמה של מערכות מדיע קריטיות לארגונים הגדולים ביותר במשק הישראלי. SPL היא הנציגה הבלעדית בארץ של מוצרי חברת Software AG, היא החברה המובילה בתחום ה-JAVA והיא Gold Partner של מיקרוסופט לתחומי ה-.NET, SharePoint וה-BizTalk. פתרונות מיקרוסופט שפיתחה ה חברה לצד מוצרי התשתית של Software AG (בסיס הנתונים ADABAS ושפת הפיתוח NATURAL) וכן קו מוצרי ה-XMLi מותקנים כיום אצל מרבית הארגונים הגדולים הפועלים במשק הישראלי, ביניהם הבנקים המובילים, משרדי ממשלה, חברות תעשיה, טלקום ומערכת הביטחון.

תאריך:  02/11/2005   |   עודכן:  02/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il