X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Daz Productions Generation
▪  ▪  ▪

חברת מדיה חדשה - Daz Productions Generation - תספק מגוון רחב של פעילויות הקשורות לעולם התקשורת ופרסום לקהל צעירים דוברי רוסית.
מדובר בחברת מדיה חדשה, שניפתחה לאחרונה, חלוצה מסוגה בישראל, שתפנה לקהל צעירים דוברי שפה הרוסית.
החברה תעסוק במגוון רחב של פעילויות הקשורות לעולם התקשורת ופרסום לצעירים דוברי רוסית בארץ ותעניק פתרונות לגורמים המחפשים הזדמנות להיחשף למגזר הרוסי ולצעירים בפרט. בין מחלקות החברה: מחלקת פרסום וקד"מ, מחלקת יח"צ, מחלקת פיתוח תכנים לטלוויזיה, אינטרנט וסלולר, מחלקת גרפיקה ואנימציה ממוחשבת, מחלקת ייצוג אומנים והפקת אירועים ועוד.
במקביל לחברה החדשה, תפעל חברה-בת - "Impulse Projects Generation", המייצגת בישראל בין היתר, מספר מגזינים ופורטלים המובילים ברוסיה, בנושאים השונים הקשורים לעולמם של הצעירים.
לדברי דני (דמיטרי) זקון, מנכ"ל משותף בחברה, רוב חברות המדיה והפקה מגזריות הפועלות כיום בשוק, אינן מתמקדות ספציפית בצעירים הרוסיים ולא מעניקות את המענה הראוי. "אנו מבינים היטב את המנטליות הרוסית ומכירים מקרוב את הצעירים דוברי רוסית ונתמקד קונקרטית בהם.
מדובר במעל 220 אלף ישראלים צעירים דוברי שפה הרוסית, המהווים קהל יעד מאוד אטרקטיבי למותגים השונים מישראל ומחו"ל. הצעירים הרוסיים אוהבים לנסות דברים חדשים, בעיקר אם מנסים אותם ישראלים, במיוחד כאשר מדובר במותג חדשני. המותג יכול להיות מכל תחום.
זקון מציין, שהאוכלוסיה הרוסית והצעירים בפרט, ידועים כמי שמשקיעים במוצרי איכות ואף מוכנים להרחיק לכת כדי למצוא אותם. "מדובר בקהל היעד פוטנציאלי שעל-פי רוב אוהב לקנות, להתלבש, לבלות, לנסוע, לטוס, לאכול, לשתות טוב ומוכן לשלוח את היד לכיס. זוהי הזדמנות נהדרת עבור חברות השונות ומותגים הרבים להיפתח לקהל חדש ואיכותי, הזדמנות לחשוף בפני הצעירים דוברי השפה הרוסית מגוון רחב של מוצרים ושירותים באמצעות החברה החדשה".

תאריך:  08/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il