X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנצ'מרק קפיטל
▪  ▪  ▪

בנצ'מרק קפיטל, קרן הון סיכון מובילה בתחום ההשקעות בחברות בתחילת דרכן, מודיעה היום כי גדעון ברק הצטרף לחברה כשותף (venture partner) בישראל. גדעון ימנף את ניסיונו העשיר בבניית חברות, ויעבוד עם חברות הפורטפוליו של בנצ'מרק, וכן יסייע לקרן להשקיע בהזדמנויות חדשות.
"גדעון הוא דמות מפתח בתעשיית ההיי-טק בישראל. הוא סייע לבנות חברות מצליחות רבות, ומייעץ לרבים מהיזמים המובילים בישראל", אמר נחמן שלף, שותף-מנהל (general partner) בבנצ'מרק קפיטל. "ניסיונו העשיר של גדעון יהווה נכס אמיתי עבור חברות הפורטפוליו שלנו, ואנחנו נעבוד ביחד לבניית חברות מובילות".
לגדעון ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום מוצרי צריכה אלקטרוניים וטכנולוגיות אלחוט, אותם הוא מביא עימו לתפקידו החדש בבנצ'מרק. לפני כן, גדעון היה יזם משותף ומנכ"ל חברת DSP Communications (נאסדק: DSPC), מפתחת שבבים לטלפונים סלולריים, אשר נרכשה על-ידי אינטל בתמורה ל-1.6 מיליארד דולר. גדעון גם כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של Butterfly VLSI, חברה אשר פיתחה שבבים מבוססי בלו-טות', והפכה להיות חטיבת "תקשורת אלחוט לטווח קצר" של טקסס אינסטרומנטס. הוא היה יזם משותף ב-Envara, אשר פיתחה רשתות LAN אלחוטיות, נרכשה על-ידי אינטל והפכה לחלק מקבוצת הפיתוח שלה לתחום WiMAX. גדעון גם השקיע והיה חבר פעיל במועצת המנהלים של ModemArt, שנרכשה על-ידי Agere Systems. כיום, גדעון מכהן כיו"ר מועצות המנהלים של החברות IXI Mobile ו-Advasense.
"לבנצ'מרק יש ניסיון מוכח בהפיכת חברות צעירות למובילות שוק", אמר גדעון ברק. "אני גאה להצטרף כשותף לקרן, ואני מצפה לעבוד ביחד עם שותפיי בבנצ'מרק, שהם מקצועני הון סיכון מהשורה הראשונה".
אודות בנצ'מרק קפיטל
בנצ'מרק קפיטל נוסדה בשנת 1995, במטרה לעזור ליזמים מוכשרים לבנות חברות טכנולוגיה מובילות. השותפים של בנצ'מרק דוגלים בהשתתפות אקטיבית לצורך קידום חברות הפורטפוליו של בנצ'מרק, במטרה לספק להן את רמת השירות הגבוהה ביותר. בין חברות הפורטפוליו של בנצ'מרק כלולות eBay (Nasdaq: EBAY), אקוויניקס (Nasdaq: EQIX), הנדספרינג (Nasdaq: PALM), JAMDAT (Nasdaq: JMDT), ג'וניפר נטוורקס (NASDAQ: JNPR), רד-האט (Nasdaq: RHAT) ו-ZipRealty (Nasdaq: ZIPR). בנצ'מרק, המנהלת השקעות בהיקף העולה על 3 מיליארד דולר, מתמקדת בהשקעה ביזמים בעלי רעיונות מקוריים. למידע נוסף על בנצ'מרק, בקר באתר האינטרנט בכתובת www.benchmark.com

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il