X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר תקשורת
▪  ▪  ▪

פרטנר תקשורת מארחת את המנצח בינג'מין זאנדר, המייסד והמנצח של התזמורת הפילהרמונית של בוסטון ומי שכתב את הספר"The art of possibility", כאורח הכבוד בכנס מנהיגות עסקית.
פרטנר תקשורת אשר הביאה לארץ בשנת 2003 את הסופר רובין שארמה כאורח בכנס מנהיגות עיסקית כחלק מהתפיסה השיווקית של החברה "חושבים עסקים חושבים אחרת" ואשר זכה להצלחה חסרת תקדים, מביאה ארצה בשנת 2005 את בנג'מין זנדר אשר נחשב לאחד המרצים מעוררי המחשבה המרתקים ביותר בארצות הברית בהרצאותיו
הכנס יתקיים ביום ג' ה-20 בדצמבר במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.
הרעיון להביא את זאנדר לארץ, גדול המנצחים ובעל האישיות הכובשת, נגזר מהתפיסה העסקית שיווקית של פרטנר תקשורת, המדגישה כי ב-orange "חושבים עסקים חושבים אחרת", שכדי להנהיג אנשים וארגונים חייבים תמיד לחדש ולהפתיע, ועל מנת גלות את הרעיונות החדשניים ופורצי הדרך צריך לחפש במקומות הכי לא צפויים.
פעילות העסקים של orange נעשית מתוך תובנה של חשיבה אחרת: " תפיסת העולם היא סובייקטיבית ותלויה בנו its all invented, כדי להגיע לשינוי דרך עבודה וחיים צריך פשוט לשנות את המסגרת" (זאנדר) כלומר לחשוב אחרת. עיקרון זה שימש כנקודת המוצא של תפיסת קמפיין orange לעסקים.
האירוע מתקיים בהמשך לאירוע שנערך לפני שנתיים במסגרתו הביאה פרטנר תקשורת את רובין שארמה ואשר זכה להצלחה חסרת תקדים . הארוע מהווה תחילתה של מסורת לקהילה העסקית הבכירה של פרטנר. האירוע מהווה מפגש ואמירת תודה מיוחדת לקהילה העסקית של פרטנר שצמחה בשנתיים האחרונות בתנאי שוק תחרותיים.
בנגמין זנדר , המנצח של הפילהרמונית של בוסטון והמורה למוסיקה אשר ביצע תהליך COACHING בכ-90 חברות ותאגידי ענק ברחבי העולם בחברות כגון מיקרוסופט, קומפאק, IBM בריטוייש אירוייס ועוד רבות, מדגיש את אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות coaching המגיע מעולמות שונים ומעצים את החוויה העסקית.orange מזמינה את לקוחותיה העסקיים למפגש אישי עם אחד האנשים המרתקים בתחום המוסיקה והחשיבה העסקית. ב-orange חושבים שהסופר שכתב את הספר: "The art of possibility", יוכל לתרום לניהול העסק תוך כדי הצגת גישה ייחודית ומקורית למנהיגות ולחיים.
שורשיו העמוקים במוסיקה נותנים לו בסיס חזק להעברת מסרים כאשר זאנדר טוען שהאזנה למוסיקה והבנתה עשויה לעורר אנרגיה באנשים ולשחרר חשיבה חדשה שאילולא המוסיקה הייתה נשארת מודחקת.
המנצח בנג'מין זנדר פרסם בשנת 2002 בשיתוף עם אשתו את הספר את הספר המצליח "The art of possibility" המציג גישה ייחודית ומקורית למנהיגות ולחיים . הספר מציע את האפשרות לחיות את האפשרויות הבלתי מוגבלות שמזמן לנו העולם. מציע לפתח מסגרת לשינוי האופן בו אנו מגדירים את עצמנו, את הקשרים שלנו עם אחרים ואת הסביבה בה אנו חיים ועובדים.

תאריך:  27/11/2005   |   עודכן:  27/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il