"הדס", החברה לתוספי מזון, צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים, יוצאת בקמפיין פרסום חדש. הפרסום ייצא לדרך לקראת אמצע חודש דצמבר, ויתפרס על פני שלושת החודשים הקרובים.
בקמפיין החדש ממצבת עצמה חברת "הדס" מחדש, תחת סיסמת העל
"הדס, לפני שלוקחים תרופות".
מטרת המסר: להדגיש את חשיבות הטיפול בתוספי מזון טבעיים, המסייעים בשמירה על הבריאות, ומונעים לעיתים את הצורך בטיפול תרופתי. ובמקרה של טיפול תרופתי, ניתן להסתייע בהם לחיזוק, איזון וסיוע בהחלמה.
תחת קונספציה זו תשווק הדס את מגוון מוצריה הרחב, ובראש וראשונה את המוצרים החשובים במיוחד לתקופת החורף לילדים ומבוגרים כאחד:
חיזוקית (לחיזוק המערכת החיסונית). הסיסמה: עוד לפני האפצ'י הראשון.
רוניות (טבליות מציצה לגרון). הסיסמה: הראשון לגרון.
בשלב הראשון יועלה הפרסום ברדיו, בעיתונות ובשלטי חוצות.
עלות התקציב הכוללת: 600 אלף דולר.
תקציב הפרסום של הדס מנוהל על-ידי נמרוד בורוש, אשר נבחר לאחר מכרז בו השתתפו גם יורו תל אביב ודרורי שלומי.