מועצת החלב בסיוע יועצים ומומחים של שירותי בריאות כללית, מעלה בימים אלה לאוויר קמפיין בריאותי חינוכי חדש - "לפחות 3 ביום" שמטרתו שינוי התנהגות והרגלי צריכת מוצרי חלב של אוכלוסיית ישראל והטמעת היתרונות הבריאותיים שבצריכת לפחות 3 מוצרי חלב ביום: חלב, יוגורט וגבינה.
הקמפיין יעלה בתאריך 7/12/05 ויתפרסם ברדיו בעיתונות ובאינטרנט בהיקף של 200,000$, באמצעות משרד הפרסום רגב- קוויצקי, אסטרטגיה תדמיתית טל רבינא תקשורת משולבת.
מנהלת שיווק ופרסום מועצת החלב- אדריאנה שוחט.
אסטרטגיה תדמיתית: אהובה ליף, גלי דרוקר ברעם מתקשורת משולבת טל רבינא בע"מ
מנהל קריאטיב - אופיר מירב
ארט דירקטור - מזי ברוך
קופירייטר - טל פרלמוטר
מנהל לקוחות- גדי חייט
תקציבאית - ליהי נצר
מנהל הפקה - אשר בן זאב