חברת טבע, המובילה את שוק התרופות ללא מרשם, עולה בקמפיין לאקמול צינון ליקווי ג'ל, התרופה היחידה בתצורת ג'ל, להקלה מהירה בתופעות הצטננות המלוות בחום וכאבים. הקמפיין עולה באמצעות מקאן אריקסון, ביום שישי ה-23.12.05 בערוץ 2, 10 ובטלוויזיה ברוסית. הקמפיין בהיקף מדווח של 1,500,000 שקל.
עד החתונה זה יעבור...
סיסמת הקמפיין "אקמול צינון ליקווי ג'ל - מעביר את הצינון במהירות הג'ל", כאשר הפרסומת מדגישה את מהירות השפעת הליקווי ג'ל שמקל על תופעות ההצטננות. זאת לאחר ההצלחה הרבה של מסר זה בקמפיין קודם, שתרמה לפופולריות המוצר בקרב הצרכנים, ובמכירות בבתי המרקחת. הסרט מציג גבר צעיר (השחקן פיני טבגר) ביום חתונתו, שסובל מתופעות ההצטננות ומתעטש ללא הפסקה. אמא שלו, אומרת את המשפט המפורסם: "עד החתונה זה יעבור", ונותנת לו אקמול צינון ליקווי ג'ל. טבגר (כמובן) מצליח להגיע בריצה קלה לטקס החופה בזמן, וללא אף אדום ונוזל.
מהירות ההתמוססות
אקמול צינון ליקווי ג'ל הוא התכשיר היחיד בישראל להקלה מהירה בהצטננות, המגיע במרקם ג'ל. יתרון כמוסות הג'ל הוא במהירות ההתמוססות והספיגה המהירה בדם, המבטיחות הקלה מהירה בתופעות ההצטננות והשפעת. מינון החומרים ואיכותם הגבוהה נותנים מענה יעיל ומקיף לתופעות ההצטננות המלוות בחום וכאבים. מרקם הג'ל הופך את התכשיר לנוח לשימוש, והוא קל לבליעה. החומרים בתכשיר ובכללם הג'לטין כשרים.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב
מנהלת קריאיטיב: סיגל עבודי
קופי: עידו בן דור ודלית אורבך.
ארט: נעמה גבע
סמנכ"ל לקוחות : רוני קורל
סופרוויזר: סיון נוי
תקציבאות: שרון טל
פלנר: טל סימן טוב
במאי: יורם עבר הדני.
מנהלת מחלקת הפקה: תמי כץ זרה.
מפיקות: הדס יוסיפון ועידית שמע .
חברת הפקה: ראבל סרטים .
מפיקת פוסט: שירה קביאט.
מפיק בפועל: דרור נימצוביץ.