אסם מעלה מחר, יום ו', ה-23 בדצמבר, קמפיין חדש בכיכובן של ג. יפית ומאיה ישעיהו לרטבי סלט לייט ומיונס 5% שומן. את הקמפיין מלווה הסיסמה: "רק 5% שומן והטעם מצוין".
בקמפיין החדש ג. יפית ומאיה מכינות סלט מעורר תיאבון במטבחן הביתי, כש ג.יפית נדהמת לגלות כי מאיה עומדת לשפוך שמן על הסלט שלה וקוראת לעברה "שמן? את רוצה להרוס לי את הדיאטה?". מיד שולפת ג. יפית רוטב לסלט לייט 5% שומן של אסם ולמאיה המופתעת ששואלת "זה לא משמין?" היא עונה "זה רק 5% שומן!" ומאיה לאחר שטעמה משלימה "והטעם מ-צו-ין!".
בסרטון נוסף למיונס ג.יפית ומאיה יושבות סביב שולחן גדוש בסלטים ולחמים. ג.יפית פונה אל מאיה ושואלת אותה "שמעת? מיונס אסם זכה בפרס מוצר השנה" ומאיה עונה "בינינו, זה ממש לא מפתיע" ושתיהן פוצחות בארוחה עשירה.
סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם מסרה כי "מיונס ורטבי הסלט לייט של אסם זוכים לפופולאריות רבה בקרב הציבור הישראלי, עקב היתרון הברור שהם מציעים: כמות מופחתת של שומן לצד רמות טעם גבוהות. הקמפיין החדש מחזק את המסר כי מוצרים אלו מהווים את הבחירה הנכונה וכי הם נותנים מענה לסגנון החיים העכשווי בו לנושא התזונה המאוזנת מודעות גבוהה".
הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24.
קרדיטים:
גיתם BBDO
סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור
מנהלת לקוחות: עדי כהן
תקציבאית: מיכל רביב
פלנר: ניר אפריימי
ג.יפית
קופירייטר: רז לסניק
סופרוייזר: רלי גל
בימאית: איילת דקל