רמדיה החדשה פונה לשווקי חו"ל ומנהליה מקיימים מגעים להרחבת פעילות הייצור ההפצה של החברה גם לסין, קוריאה וטורקיה. כך מסר המנכ"ל והבעלים החדש יובל לוי אשר חזר אמש מסדרת פגישות עם יזמים ואנשי עסקים בשלושת המדינות במטרה לקדם את פעילות הייצור וההפצה של רמדיה במדינות אלו. במסגרת הערכות רמדיה החדשה לפעילויות היצוא גויס לחברה גם סמנכ"ל יצוא חדש: משה ברילון, ב - 10 השנים האחרונות מנהל פיתוח עסקי בפרוטרום .
"הביקור בסין, קוריאה וטורקיה לקידום פעילות רמדיה החדשה במדינות אלו היה מוצלח ואנו נמצאים במשא ומתן מתקדם עם חברה סינית במטרה לפתוח נציגות של רמדיה בסין" אמר יובל לוי. לדבריו, ההסכם כולל יצוא והפצת מוצרי רמדיה לסין, כמו כן, אנו נמצאים בשלבי חתימה על הסכמים עם מפיצים מובילים בקוריאה וטורקיה, כך שלמעשה בתוך זמן קצר יהיו מוצרי רמדיה החדשה גם על המדפים במדינות אלו.
יובל לוי מציין כי, השוק הסיני בתחום מזון התינוקות מוערך ב-1.5 מיליארד דולר בשנה עם קצב גידול בשיעור של 20% בשנה. השוק הטורקי מוערך ב - 60 מיליון דולר עם קצב גידול בשיעור של 10% בשנה.
יובל לוי מסכם: "על-מנת להיכנס לפעילות בשוק הסיני לא מספיק לדעת שיווק אלא יש צורך בהבנת התרבות הסינית. כך למשל במסגרת הפגישות בסין גילינו עד כמה מתאים השם רמדיה לשוק הסיני:
Re - Intelligence, Nutirition, Profession
Me - Rice (סימן זה מבטא גם את המושג תינוק)
D - Lead
Ya - Elegence