מירס מעלה לאויר את קמפיין החדרת המותג לשוק הפרטי - אמיגו סלולרי טוטאלי במחיר מינימלי
חברת מירס תקשורת, משיקה את "אמיגו" - מותג סלולרי לשוק הפרטי. החדרת המותג אמיגו תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף בשלטי חוצות, טלביזיה ועיתונות.
בסוף השבוע עלו לאויר טיזרים עליהם נכתב "הלו אמיגו". ביום ד (2.5) תעלה לאויר תשובת הטיזר תחת הסיסמא שתלווה את הקמפיין - אמיגו - סלולרי טוטאלי במחיר מינימלי.
המעבר לקידומת 057, השקת שרות הפרי-פייד - אמיגו כארד (כרטיסי חיוג בתשלום מראש), והשקת שרות אמיגו חו"ל - כיסוי תקשורתי מלא גם בארה"ב, היו צעדים ראשונים בכניסת החברה לעידן הסלולרי. השקת אמיגו והחדירה לשוק הפרטי, מהווה את השלמת כניסתה של חברת מירס לעידן הסלולרי בישראל.
עד כה התרכזה חברת מירס במגזר העיסקי, ועם השקת המותג החדש לשוק הפרטי מתכוונת החברה לתרגם את ההצלחה במגזר העיסקי גם לשוק הפרטי.
משה בר צבי, סמנכ"ל השיווק בחברת מירס מסר כי, "אמיגו הוא חבר. הבחירה בשם אמיגו נבעה מתוך אמונה מלאה במותג שיהיה חבר, חלק מכל אחד מאיתנו. מעבר להיות "אמיגו" שם זכיר הוא משדר חדשנות, רעננות וסקרנות רבה. כשם שחבר הוא הכל, כך גם אמיגו. גם מכשיר טלפון סלולרי דו קווי, גם ווקי טוקי, בעל רמקול חיצוני (ספיקר), אפשרות גלישה באינטרנט, ויכולת דיבור גם בחו"ל.
בר צבי הוסיף, "הפרימיום של המתחרים הוא הסטנדרט שלנו".
מירס תקשורת, הינה חברת סלולר בבעלות משותפת של מוטורולה תקשורת ישראל ואמפ"ל. מירס הנה חלוצת האינטרנט הנייד בישראל והיא מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון שירותי תקשורת בפריסה ארצית ובהם תקשורת פנים ארגונית, שיחות טלפון, העברת נתונים וגלישה ישירה באינטרנט בטכנולוגיית WAP.