X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חוגלה קימברלי
▪  ▪  ▪

חוגלה קימברלי ממשיכה להשקיע במיתוג תחום ה- kitchen Care, קטיגוריה המוערכת בהיקף מכירות של מעל 500 מיליון ש"ח בשנה.
קטגוריה זו כוללת את המגוון המוכר לבית ולמטבח החל ממטליות רצפה וספוגיות דרך מפות ומפיות וכלה בעזרי מזון כמו ניילון נצמד ומגשיות אלומיניום. במסגרת המיצוב מחדש עוצבו כל המוצרים בקו חדש המדבר בשפה אחת ואשר משקף את ערכי המותג.
חוגלה תשיק מגוון של מוצרים חדשים תחת המותג ניקול שהראשונים בהם הן מטליות חדישות וצבעוניות לנקיון רצפה ומשטחים העשויות מטכנולוגיית מיקרופייבר, חזקות במיוחד ועמידות לשימוש ארוך ורב פעמי.
לדברי אייל מליס מנהל חטיבת מוצרי הנייר ו- KITCHEN CARE בחוגלה- קימברלי: "התחלנו את המהלך לפני כשנתיים כשאיחדנו את כל המוצרים תחת מותג העל ניקול תוך כינוס מותגים כמו איריס, מולט, וחוגלה. השלב השני אותו אנו משיקים היום הוא הצגת השפה החדשה של המותג שעוצבה על-ידי גיתם BBDO DESIGN.
"אחת המטרות העיקריות במהלך זה, מוסיף מליס, "היא להפוך את ניקול למותג מבודל ואת הקטגוריה למעוררת צרכנים, תוך שידרוג המראה של המותג והפיכתו לחלק בלתי נפרד מהתנהלות הבית. המראה החדש מבליט את המוצרים, מייצר שפה אחידה ומסייע ללקוח להתמצא בקטגוריות השונות".
את העיצוב מחדש ביצעה המחלקה החדשה של גיתם- BBDO DESIGN, בניהולה של מעיין רשף. ללוגו של ניקול הצטרף אייקון של שתי כפות ידיים המייצגות את יד האישה ויד הגבר המשלימות זו את זו והצבעים השולטים הם שחור ולבן.
הקונספט התקשורתי החדש ילווה במסע פירסום שיכלול שלושה סרטים משעשעים בהם הגבר מנסה לבצע פעולות שונות במטבח. הסרטונים פונים לקהל הנשי והגברי כאחד. חוגלה קימברלי היא משווקת ויצרנית מוצרי הנון פוד הגדולה בישראל, והיא תופסת נתח שוק של 33% אחוז מקטגורית ה-Kitchen Care בישראל.

תאריך:  09/01/2006   |   עודכן:  09/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור פינטו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם 'פומה'
ענבר נוימן
- הודעה מטעם טימברלנד
יחסי ציבור
- הודעה מטעם רקיט
דפנה טלמון
הודעה מטעם תנו לחיות לחיות
יאיר כחל
- הודעה מטעם קונדיטורית אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il