X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נטוויז'ן
▪  ▪  ▪

נטוויז'ן מרחיבה את שירות התמיכה בבית הלקוח "נטוויז'ן עד הבית" ותתחיל להציע שירות אחזקה תקופתי למחשב הכולל הדרכות ביתיות בנושאי אינטרנט וסביבת המחשב.
החברה השיקה את שירות התמיכה בבית לפני כשנה ומאז טופלו מעל- 5,000 פניות. במסגרת השירות ניתן ללקוחות החברה בכל רחבי הארץ אפשרות להזמין לביתם תומכים מקצועיים מטעם נטוויז'ן, שיספקו פתרונות במקרים שבהם תמיכה טלפונית איננה מספקת. בין היתר תמיכה בהתקנות תוכנה, לרבות windows, אנטי וירוס ותוכנות נגד spyware וכן טיפול בבעיות טכניות במקרה של פגיעה במחשב כתוצאה מוירוסים, סוסים טרויאנים, בעיות קישוריות ועוד.
עם הרחבת השירות תציע נטוויז'ן גם תמיכה בהתקנת מוצרים היקפיים של המחשב, הדרכות אישיות בסגנון "מאמן אישי" בהתאם לרמת הידע הקיימת של כל לקוח בתחומי האינטרנט, והדרכות בהכרה ושימוש של מוצרים משלימים, כגון הורדת תמונות מהמחשב ועריכתן, ועוד. שירות התחזוקה השוטף יכלול טיפול בבעיות שהצטברו במחשב מאז ביקורו האחרון של התומך הטכני, ניקיון קבצים, בדיקת וירוסים וטיפול בדואר זבל ותוכנות רוגלה, גיבוי קבצים והדרכות בנושאים לפי בחירה. השירות ניתן בבית הלקוח ובתיאום מראש ומחירו החל מ: 199 שקל לביקור.
לדברי טלי נחושתן, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן, מאז השקתו זכה השירות להצלחה ועד היום נרשמו למעלה מ-5,000 קריאות של לקוחות נטוויז'ן, כאשר הבעיות הנפוצות היו בעיקר תקלות במחשב כתוצאה מפגיעות וירוסים וסוסים טרויאנים. לאור הצלחת השירות בשלב ההשקה וההחדרה, בכוונת החברה להרחיב אותו ולהציע גם שירות אחזקה תקופתי והדרכות ביתיות בנושאי אינטרנט וסביבת המחשב. "הניסיון שצברנו בשנה האחרונה וסקרים שערכנו מצביעים על כך שלמרבית לקוחותינו ולאוכלוסיה בכלל חסר ידע בתיקון המחשב ותחזוקתו וכן בשימושים באינטרנט ולכן נאלצים לפנות למכרים "מומחים". נטוויז'ן מעוניינת להפוך את המחשב והאינטרנט לכלים נגישים עבור לקוחותיה, כך שכל אחד מהם יוכל להתמודד איתם ביומיום", אומרת נחושתן.
נחושתן הוסיפה, כי ממחקרים שערכה החברה עולה שכ-60% מהאוכלוסיה המחוברת לאינטרנט נתקלים בבעיות מחשב ואינם יודעים להתמודד איתם וכמחציתם פונים לטכנאי שירות. "נטוויז'ן זיהתה את הפוטנציאל ופיתחה שירות הנותן מענה לא רק לבעיות טכניות, אלא גם מתחשב בלוח הזמנים של הלקוח ומספק את האחריות והמקצועיות של חברה מוכרת", אומרת נחושתן.
"מהלך זה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית-פרסומית החדשה של נטוויז'ן תחת הסיסמא 'עם נטוויז'ן אתה יכול', הממצבת את החברה כמי שמהווה גשר בין צרכן האינטרנט וצרכיו המשתנים לבין עולם האינטרנט והמחשבים כיום ומספקת לו את הכלים היומיומיים להתמודד עימו".
אודות נטוויז'ן
נטוויז'ן היא החברה הותיקה והמובילה בישראל לאספקת פתרונות אינטרנט לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מספקת למאות אלפי לקוחותיה מגוון שירותים, מוצרים ופתרונות מבוססי אינטרנט, בהם שיחות בינלאומיות. נטוויז'ן היא חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרות בבורסה בת"א (נטזנ).

תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il