בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה בישראל, ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לחיזוק הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים וההורים, תוך הובלה בחדשנות בבייגלה והדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.
בייגל בייגל משיקה בימים אלה חידוש ייחודי - משחק סודוקו ראשון מסוגו - על טהרת הבייגלה. משחק הסודוקו החדש הותאם במיוחד לילדים, במקביל למשחק הסודוקו של המבוגרים.
המשחק החדש משווק במסגרת מבצע במסגרתו מציעה החברה מארז מיוחד הכולל : בייגלה שמיניות 400 גרם + בייגלה מספרים 130 גרם + בייגלה אותיות 130 גרם, בתוספת חוברת סודוקו עם חידות סודוקו פשוטות וקלות לילדים.
חוברת הסודוקו פותחה על-ידי הוצאת רות סירקיס ומציעה מגוון חידות סודוקו מיוחדות לילדים, בעיצוב צבעוני ויפה, בשלוש דרגות קושי, שירתקו את הילדים ויעניקו להם שעות רבות של הנאה ומשחק עם בייגל בייגל. החידות הותאמו במיוחד לילדים ומאפשרות להם לשחק עם בייגלה אותיות, מספרים וצרות.
החוברת מיועדת לגילאי 4 עד 12. לעומת סודוקו למבוגרים, הכולל 9 משבצות לגובה ולרוחב, זה של הילדים כולל רק 4 משבצות לכל כיוון. הילדים מתבקשים להניח את הבייגלה על משבצות החידה שבתוך החוברת, ולאחר הפתרון ניתן לאכול את הבייגלה ולמחרת לשחק שוב...
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והנה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר. שוק הבייגלה בישראל נאמד בכ-90 מיליון ש"ח בשנה.
המארז החדש עם משחק הסודוקו מוצע למכירה ברשתות השיווק ובחנויות המובילות במחיר מבצע אטרקטיבי של 14.99 ש"ח.