X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת תקשורת
▪  ▪  ▪

בינת תקשורת תציג במסגרת "בינת אקספו 2006" מגוון פתרונות ויישומים חדשים לסביבת מיקרוסופט. אולם התצוגה ירכז חמישה ביתנים, כאשר כל ביתן מתמקד בפתרון מבית בינת, המשלים את מוצרי מיקרוסופט הקיימים.
בינת אקספו - כנס הלקוחות השנתי של בינת, מתקיים זו השנה השלישית. הכנס ייערך ב-1 למרס 2006 במלון דיוויד אינטר קונטיננטל בתל-אביב, החל מהשעה 8:30 בבוקר.
בשנה שעברה השתתפו באירוע 1,500 איש והשנה צפויים להגיע כ- 2,000 משתתפים, אשר יוכלו לראות ביום אחד את כל החידושים האחרונים של החברות המובילות בתחומן בעולם.
מדובר באירוע ה-ICT היחיד בישראל, אשר מרכז ביום אחד, תחת קורת גג אחת, את מיטב היצרנים בעולם, בתחומים מגוונים - אבטחת מידע, טלקום, תשתיות מחשוב ועוד.
מעל ל-30 שותפים עסקיים לקחו חסות בכנס, ומציגים את מגוון פתרונותיהם ביום זה. מתוכם שש חברות יציגו באולם התצוגה לפתרונות מיקרוסופט: Microsoft, Radvision, Cisco, בינת מערכות תוכנה ו-Jetro.
חמשת הביתנים באולם זה יציגו את הפתרונות הבאים:
1. פתרון Real Time Collaboration - סביבת עבודה שיתופית בזמן אמת. שרות מסרים מיידיים פנים ארגוניים באמצעות שרת Microsoft בתוספת מוצר של Radvision המרחיב את יכולות השרת ומאפשר ועידות אודיו/וידאו רבות משתתפים בארגון ומחוצה לו.
2. פתרון CRM - תוכנת Microsoft בשילוב IP Telephony ו- Call Center של Cisco. מאפשר למוקדן בארגון לקבל מידע ממערכת ה-CRM על הלקוח שיוצר קשר. בנוסף, מאפשר ללקוח לקבל סרטוני וידאו בזמן ההמתנה על מכשירים סלולאריים דור שלישי.
3. פתרון Work Team Collaboration - שיתוף פעולה בין צוותי עבודה בארגון. מבוסס על מערכות SharePoint, RMS ו-Office System של Microsoft המאפשר בניית סביבת עבודה בצוות כולל יכולת גישה למידע נחוץ לקבלת החלטות, תוך מתן הגבלות והרשאות כנחוץ.
4. פתרון SBC כחול לבן מבוסס טכנולוגית Terminal Server- מאפשר חיבור מרחוק ומקרוב יעיל ומנוהל לאפליקציות ארגוניות. בתוספת מוצר קוקפיט של Jetro המרחיב את יכולות המערכת לניהול חוות גדולות עבור מספר רב של משתמשים עם יכולות של חלוקת עומסים, שרידות, ניהול משתמשים, אופטימיזציה של פתרונות הדפסה ועוד.
5. ניצול מתקדם של טכנולוגיות MOM ו-SMS לניטור שרתים ולניהול. הדגמת פתרון OSD - פריסת מערכות הפעלה כולל Preview Windows Vista.
בנוסף להדגמות החיות בביתנים, יתקיימו הרצאות אשר ירחיבו אודות הפתרונות המוצגים. המסלול ייפתח עם הרצאה על "חזון ומפת דרכים" ממר רונן אשכנזי, CTO בחברת Microsoft ומנהל קבוצת הפתרונות והטכנולוגיות.
על בינת תקשורת מחשבים
בינת תקשורת מחשבים - חברת האינטגרציה המובילה, משלבת את כל האלמנטים הנדרשים להצלחה.
מאז הקמתה בשנת 1975, צברה בינת מוניטין רב כשותף הטוב והאמין ביותר לפתרונות תשתית כוללים, וכחברה בעלת הסמכת תקן ISO 9001:2000, היא מתמחה במתן מגוון מקיף של פתרונות מקצה לקצה בטכנולוגיה מתקדמת ושירותים מקצועיים המספקים מענה לצרכים הדינמיים של קהילת ה-ICT בישראל ובעולם.
למידע נוסף: www.bynet.co.il

תאריך:  19/02/2006   |   עודכן:  19/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il