X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים;
הבנק שגדל בשעור הגבוה ביותר בנכסיו לעומת שנה קודמת הוא בנק פועלי אגודת ישראל %15.2, לעומת %8.2 של בנק פועלים
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים הוא הבנק הגדול בישראל בדרוג הבנקים המסחריים המובילים במערכת הבנקאות הישראלית שערכה חברת דן אנד ברדסטריט ישראל.
סך כל הנכסים של בנה"פ ב-2000 הסתכמו ב55.2 מיליארד דולר גידול של %8.2 לעומת שנה קודמת. האשראי לציבור הסתכם ב-38.3.מיליארד דולר גידול של %14.2 לעומת שנה קודמת וההון העצמי הסתכם ב-2.9 מיליארד דולר. הבנק מעסיק 12,702 עובדים.
כך עולה מדירוג הבנקים המסחריים, שערכה חברת דן-אנד-ברדסטריט-ישראל כחלק מהפרויקט השנתי היוקרתי שלה - דנס'100 2001 דירוג זה של דן-אנד-ברסטריט-ישראל על מערכת הבנקאות, מבוסס על היקף נכסי הבנק, האשראי לציבור, ההון העצמי ומספר המועסקים.
במקום השני נמצא בנק לאומי עם נכסים בהיקף של 53 מיליארד דולר גידול של %7.5, אשראי לציבור בסך 35 מיליארד דולר גידול של %12.5 והון עצמי בסך 2.75 מיליארד דולר. בל"ל מעסיק 11,331 עובדים.
בנק דיסקונט נמצא במקום השלישי בדרוג הבנקים המסחריים עם נכסים בהיקף של 29.6 מיליארד דולר גידול של %8.5 לעומת שנה קודמת, אשראי לציבור בסך 16.8 מיליארד דולר גידול של %9.6 והון עצמי 1.295 מיליארד דולר. הוא מעסיק 8606 עובדים.
189 מיליארד דולר היקף הנכסים הכולל של הבנקים המובילים -
בסך הכל מסכם היקף הנכסים שבדידי הבנקים המובילים ב-188.923 מיליארד דולר.
סך כל האשראי לציבור של כל הבנקים המסחריים המובילים מסתכם
ב-126.518 מיליארד דולר.
ההון העצמי של הבנקים המובילים מסכם ב-9,623 מיליארד דולר.
מספר המועסקים בכל הבנקים האמורים מסתכם ב-43,151 אישה ואיש.
שעורי הגידול המשמעותיים ביותר-
אף שבנה"פ הוא הגדול במערכת הבנקאות הישראלית, רשמו מספר בנקים אחרים, קטנים יותר שעורי גידול משמעותיים הרבה יותר בין דרוג 1999 לדרוג 2000. כך למשל:
בנק פועלי אגודת ישראל בבעלות הבנק הבינלאומי הראשון, רשם את הגידול המשמעותי ביותר - %15.2 בהיקף הנכסים (517.8 מיליון דולר) וגם בגידול באשראי לציבור, הוא במקום הראשון - גידול של %26.1 (198.6 מיליון דולר).
במקום השני בשעור הגידול בהיקף הנכסים נמצא בנק איגוד לישראל - %14.3 לעומת שנה קודמת (4.5 מיליארד דולר) וגם בגידול באשראי לציבור נמצא הבנק במקום השני -גידול של %22.1 (3.4 מיליארד דולר).
במקום השלישי בשעור הגידול בהיקף הנכסים נמצא בנק המזרחי %11.4- גידול לעומת שנה קודמת (17 מיליארד דולר) ואילו בגידול באשראי לציבור הוא נמצא במקום החמישי - %14.3 (12.7 מיליארד דולר.
"מועדון המובילים"-
רק לחמשת הבנקים המובילים את הדרוג של דן אנד בארדסטריט יש נכסים בהיקף העולה על 15 מיליארד דולר. לששת הבנקים הבאים בדרוג יש נכסים בהיקף של בין 1 מיליארד ל-4.5 מיליארד דולר וששת הבנקים האחרונים בדרוג הם בעל נכסים של בין 564 מיליון דולר ל-158 מיליון דולר הנמוך ביותר.
חמשת הבנקים הראשונים בדרוג מובילים גם בהיקף האשראי לציבור מעל 10 מיליארד דולר. בארבעה בנקים אחרים האשראי לציבור מסתכם בלמעלה ממיליארד דולר ואילו שישה בנקים אחרים הם בקטגוריה של מעל 100 מילייון דולר אשראי לציבור ואילו בנק אחד, האחרון בדרוג בנק למסחר הוא קטגוריה בפני עצמה של פחות מ-100 מיליון דולר אשראי לציבור (88.4 מיליון דולר).
כל הבנקים בדרוג דן אנד ברדסטריט גדלו אשתקד להוציא בנק אוצר החייל שקטן בשעור של %9.6 בהיקף נכסיו לעומת שנה קודמת ובנק למסחר (מקום אחרון בדרוג שהיקף נכסי קטן בשעור של %5.9 וגם באשראי לציבור רשם קיטון של %11.7.
חברת דן-אנד-ברדסטריט העולמית משמשת מזה כ-160 שנה, כספק המוביל בעולם של מידע עסקי, לתועלת המסחר בין עסקים וחברות. מוצרי המידע והטכנולוגיה המתקדמת שבשימוש דן-אנד-ברדסטריט, מסייעים לעסקים וחברות ברחבי העולם לצמצם את סיכוני האשראי, לאתר לקוחות כדאיים, לנהל מערכי מכירות יעילים ולשכלל את מערך הגבייה.
קהילת העסקים ברחבי העולם עושה שימוש נרחב במאגרי המידע ובטכנולוגיה של דן-אנד-ברדסטריט, לצורך וידוא ואימות נתונים ומידע, בזמן אמת, אודות שותפים עסקיים פוטנציאליים. בכך היא מצליחה למזער את הסכנות הצפויות להם ולהגביר את אמונם לקראת ביצוע עסקות בתחום הסחר האלקטרוני המתפתח. זו גם הסיבה מדוע מספר כה גדול של חברות - כולל %90 מאלה המופיעות בדרוג היוקרתי BUSINESS GLOBAL 1000 - נשענות על מאגריה של דן-אנד-ברדסטריט, כמקור האמין ביותר למידע הדרוש להם, בדרך להפוך את עסקיהם להצלחה רבתי.

תאריך:  02/05/2001   |   עודכן:  17/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל סלומון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת ברניסופט;
%50 הנחה ברכישת תוכנת הגרפיקה המובילה בשוק תוכנות הגרפיקה ל- PC.
חנן זיסו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת TNT;
מהנתונים בנושא מגמות סחר חוץ למדינות אירופה במהלך הרבעון הראשון של השנה, עולה כי קיימת עלייה של %25 ביצוא לארצות האיחוד האירופי, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
דנית קלדרון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת בלוקבסטר
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעות מטעם דורן תקשורת בע"מ;
א.מ.ת מיחשוב - דויטשה בנק; א.מ.ת מיחשוב - ynet; חברת SAS - וינוקס; SAS - סטייפלס; Volera - Websense; נובל - RSA; בורלנד - פרס Jolt; Powered - ברודויז'ן; מיראפוינט - וסטקון; SAP - חברת ILOG.
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת SecureNet;
עיקר השפעת החוק היא במתן האפשרות לקיום תהליך סחר אלקטרוני מלא, כולל מסמכים האמורים להיות מוגשים לרשויות מדינה, כגון חשבוניות.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il