X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מק'אפי
▪  ▪  ▪

מק'אפי (NYSE:MFE), חברת אבטחת המידע הבינלאומית המובילה זכתה בתואר הזהב של קטגוריית "המוצר הטוב ביותר לשנת 2006" מטעם מגזין Information Security, העוסק בתחומי אבטחת מידע לארגונים ומספק מידע אודות אסטרטגיות בתחום. מק'אפי זכתה בארבע הקטגוריות השונות: את תואר הזהב קיבלה על מוצרי McAfee IntruShield ו-McAfee FoundStone, בתואר הכסף זכתה בשל מוצר McAfee ePolicy Orchestrator, ובתואר ארד זכתה על מוצר McAfee AntiSpyWare Enterprise.
כחלק מתהליך בחירת המוצרים, נשאלו 890 מנהלים בכירים בתחום אבטחת המידע ו-IT על העדפותיהם בתחום ותשובותיהם דורגו לפי שש קריטריונים: איכות, יכולת ביצוע, מאפיינים, שירות ותמיכה, עמידות בתקן ובטיחות שימוש.
שמוליק ענתבי, מנהל אזור ישראל ומלטה במק'אפי: "זכייה זו משקפת את מיצובה הגבוה של מק'אפי בתחום אבטחת המידע ואיכות מוצריה. לא בכדי זכתה החברה בתארים חשובים אלו על-ידי מגזין נחשב זה".
אודות המוצרים הזוכים:
· מוצרי IntruShield נותנים הגנה ללא פשרות על מערכת הארגון מפני התקפות לא ידועות כמו גם הגנה מפני חדירת וירוסים ידועים, המערכת יודעת לעצור את איומים בזמן אמת ומאפשרים להשיג אבטחת מידע טובה יותר המתאימה למציאות הארגון. מערכות ההגנה מהוות כלי משולב, הכולל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האנטי וירוס. הגמישות הטכנולוגית של המערכות מאפשרת לכל ארגון לייעל עד למקסימום את כל משאבי הארגון ולהדק את מדיניות ניהול אבטחת המידע.
· מערכת FoundStone מציעה הגנה רוחבית לכלל תשתיות התקשורת בארגון על-ידי זיהוי כל משאב IP ברשת (מחשב, שרת, פיירוול, נתב וכו'), בניית מאגר נתונים של כלל משאבי הארגון וקביעת חשיבותם לארגון, ניתוח איומים קיימים, קורלציה של פרצות במשאבי הארגון, ניהול מעקב אחר חורי האבטחה ודיווח על שינויים וביצוע תיקונים לבעיות שנמצאו והוצגו על-ידי המערכת.
· מערכת ePO יודעת לעדכן את כלל המערכות בזמן אמת ללא התערבות המשתמש וללא העמסת קווי התקשורת על-ידי טכנולוגיה ייחודית של Push to Pull. על ידיה ניתן לנהל מדיניות הגנת אנטי- וירוס, עדכונים ודיווח.
מק'אפי, הינה החברה המובילה בעולם בתחומי הגנה משולבת לרשת ולשרת (NetworkIPS/Host IPS), הגנה פרואקטיבית באמצעות ניהול פרצות וסיכונים (FoundStone (ואנטי וירוס. כיום, מובילה מק'אפי את שוק אבטחת המידע העולמי, כשבישראל כבר הספיקה למצב עצמה כסטנדרט טכנולוגי בארגונים בולטים במגזר הביטחוני, התעשייתי, הבנקאי ובחברות היי-טק ואינטרנט. בנוסף, צוינה מק'אפי לחיוב בזכות מהלך השיווק האגרסיבי שהנהיגה בשנים 2004-2005, במסגרתו חיזקה באופן משמעותי את פעילותה בתחום הביתי (באמצעות כניסה לשוק ה Retail בישראל), לחברה מחזור מכירות שנתי של מיליארד דולר והיא נסחרת בבורסה האמריקנית (MYSE:MFE). אתר החברה: [קישור]

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il