X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם להקת מחול בת-שבע
▪  ▪  ▪

להקת מחול בת-שבע תעלה ב-20, 21, 22 ביולי את 'טלופאזה' יצירתו החדשה של אוהד נהרין בפסטיבל הלינקולן סנטר הפסטיבל חוגג השנה עשור לקיומו ונחשב לפסטיבל היוקרתי ביותר לאמנויות הבמה, בו מועלים מופעי אופרה, מחול, תיאטרון ומוזיקה קלאסית. שלושת מופעי בת-שבע יתקיימו באולם הסטייט ת'יאטר - אולם הבית של הניו-יורק סיטי בלט - המכיל כשלושת אלפים צופים. סה"כ צפויים לצפות במופעי 'טלופאזה' 9,000 צופים.
'טלופאזה' הוזמנה לניו-יורק על-ידי מנהלי הפסטיבל אשר הגיעו לצפות במופע בישראל בינואר השנה. היצירה מבוצעת על-ידי 40 רקדני להקת בת-שבע ואנסמבל בת-שבע. המופע משלב ארבעה מסכי וידיאו וחמש מצלמות המשקפות התרחשויות חיות על הבמה. דרמטורגיה, עריכת ועיצוב פס הקול הם פרי עבודתו של המוסיקאי אהד פישוף. לתהליך איסוף המוזיקה היה שותף גם רקדן הלהקה סטפן פרי. פס הקול כולל מגוון של סגנונות: פופ מצרי, מוסיקת קולנוע הודי, בלוז, בליפ- הופ, מוסיקת עם אירית ואקזוטיקה דיגיטלית. שותפים נוספים לתהליך היצירה הם רקדני להקת בת-שבע אשר הצעות תנועתיות שלהם שלובות בעבודה.
נייג'ל רדן (Nigel Redden), מנהל פסטיבל הלינקולן סנטר אומר: "אני שמח לברך את להקת מחול בת-שבע, עם חזרתה לפסטיבל הלינקולן סנטר בעונת חגיגות העשור שלו. בפסטיבל 2003 קהל הצופים הוקסם והתרגש מהחן, מיומנות וההומור של 'אנאפאזה', ואני יודע שהוא יוקסם עוד יותר מהיופי והשליטה ב'טלופאזה', אשר מציג לראווה הן את רקדני בת-שבע והן את אוהד נהרין בשיא כוחותיהם".
'טלופאזה' הועלתה בבכורה באירועי 'פאזה מורגנה' שהתקיימו בשיתוף רשת מלונות 'ישרוטל' בחודש ספטמבר האחרון.
זו הפעם השנייה בעונה הנוכחית בה מוזמנת להקת בת-שבע להופיע בניו-יורק. בחודש נובמבר העלתה הלהקה 13 מופעים של 'ממותות' שהכרטיסים אליהם נמכרו כולם מראש. המופע זכה להצלחה גדולה והוכתר על-ידי הניו-יורק טיימס כאחד מעשרת מופעי המחול הטובים של השנה, ועל-ידי קוראי ה'טיים אאוט ניו-יורק' כמופע המחול הטוב ביותר של השנה.
בארבע השנים האחרונות מוזמנת להקת בת-שבע באופן קבוע לניו-יורק. במאי 2002 הועלה 'וירוס של אוהד נהרין' ב-BAM אשר זיכה את נהרין בפרס ה'בסי' היוקרתי לשנת 2002. ביולי 2003 הופיעה בת שבע בניו-יורק ב'לינקולן סנטר פסטיבל' עם ארבעה מופעים של 'אנאפאזה' שגם זיכתה את נהרין בפרס 'בסי' לשנה זו. בנובמבר 2005 הועלו מופעי 'ממותות' ב-BAM וכאמור ביולי 2006 תופיע הלהקה עם 'טלופאזה' ב'לינקולן סנטר פסטיבל'.
פרטים נוספים ב- www.batsheva.co.il

תאריך:  05/03/2006   |   עודכן:  05/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il