X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
על התקשורת הלא-גלויה עם המצרים האם התוכנית שהציגו מרקל וסרקוזי יכולה "לרפא" את המצב הכלכלי באירופה? היציבות וההתחדשות בלוב עדיין לא הגיעו לקו הגמר תחזית אסטרולוגית לשבוע 4.11.11-28.10.11
▪  ▪  ▪
טובה ספרא
גשרים עם מצרים

אנו ברצועת זמן בה הכוכבים תומכים בתהליך קבלת החלטות חשובות בנושא הכלכלי ועוזרים להעריך סיכונים, כך שההצלחה אפשרית. אם עליכם לתכנן תוכניות פרישה או פנסיה, או לערוך שינוי באלה, זה הזמן הנכון. גם תוכניות ושינויים בתיק ההשקעות שלכם כדאי לעשות סמוך לתאריכים 31.10-28.10.
בלוח הזמנים הזה, טוב לטפל בנושאים הדורשים מגע עם הרשויות, מאחר שאלה משתפות איתכם פעולה יותר מתמיד, זה הזמן למצוא דרכים חדשות להרוויח כסף, ולאזן גם את התחום החומרי.
היום, 28.10, נסו לשמור על מוצא פיכם, המילים עוקצניות או מכאיבות ב"הדדיות".
בתחילת השבוע הקרוב, תבינו יותר למה אתם מצפים ותוכלו לקבל החלטות בהלימה. יהיה עליכם להיות ברורים ובהירים בדרך בה אתם מנסחים את המילים, מתוך כוונה לשמור על האינטרס האישי כשאתם מבטאים את משאלות הלב. חלק מזה יהיה גם שינוי בתבניות מערכות יחסים.
בין התאריכים 3.11-1.11 כוכבים אישיים עוברים למזל קשת וזה מעיד על התחלה חדשה. יתאפשרו שיחות רומנטיות יותר, תהיה הערכה ליופי ולאמנות, ואלה ימים שיהיו אינטנסיביים יותר באופיים ויביאו לשינויים במערכות יחסים, לשינויים בשווקים; ולהרפתקנים שביניכם, מסע יוצא דופן למקום חדש, בו לא הייתם אף פעם.
בשבוע שלאחר מכן, תהיה השקעה ברווחה האישית וברווחה של הסובבים. יחסי גומלין ישפיעו בדרך לא רגילה. החל בתאריך 6.11 צפויים כמה ימים שאופיים רוחני מאוד, עם אמפתיה ורצון לעזור לנזקקים. גם סיפורי החדשות יהיו סביב עזרה לאוכלוסיה נזקקת.
כוכב מארס במזל אריה יהיה במולות לכוכב נפטון וישפיע כמעט עד אמצע חודש נובמבר, מצב שמעורר דחף עז ליצור משהו, אבל בלי לדעת מה או איך בדיוק. הקושי בתקופה כזו הוא שאין לוגיקה שיכולה לעזור בתהליך קבלת ההחלטות ולכן ההמלצה היא להמתין עד שהאינטואיציה תיתן לכם את התשובה.
סביב התאריך 9.11, המבוכה מערפלת את התמונה ומקשה על מחשבה מסודרת, החוכמה תהיה לתת לדברים לזרום ולהסתדר בדרכם. לאחר התאריך 9.11, כאשר כוכב נפטון ישנה מגמה ויתחיל לזחול בדרכו קדימה, תיחשפו למידע חדש ולידע עשיר, שיעזור לכם לבחור את המסלול הרצוי, כדי ליישם את התוכנית שלכם.
במבט על השבוע שעבר, ראינו סיומים והתחלות חדשות על פני הגלובוס. קדאפי נהרג, אובמה הודיע על סיום המלחמה בעירק, רעידת אדמה פקדה את טורקיה, צינור הגז בין מצרים וישראל שוב פועל, גלעד שליט חזר, התקיימו בחירות בתוניסיה ובארגנטינה. הכוכבים בהרמוניה עם כוכב נפטון בפעם האחרונה.
כעת אנו נעים מתקופה שהיא יותר קולקטיבית ואידיאליסטית לתהליכים שהם יותר מקומיים, אישיים, אינדיבידואליים, כך גם במערכות יחסים.
למעשה, זו תקופה בה נבחן את מבנה מערכות היחסים שלנו (כוכב סאטורן במזל מאזניים, בעשירון השלישי = תאומים), ננסה להבין למה אנחנו בוחרים בקשר מסוים ולא באחר ובמה מערכת היחסים הנוכחית משרתת אותנו.
אצלנו: בין התאריכים 1.11.11 ועד 14.11.11 כדאי לשמור על זהירות כפולה וערנות גבוהה בכל מקום ציבורי אליו אתם מגיעים. שימרו על עצמכם גם בנהיגה ובמעבר חציה.

השבוע...

28.10 אתם עלולים להקצין היום בדרך ההתבטאות שלכם. אינכם ברורים כל כך ואינכם מבינים את הזולת. הירח בטל משעה 13:47 בצהריים עד שעה 16:45 אחה"צ. שימרו על מילים היוצאות מפיכם, נסו לעצור רגע לפני שאתם מגיבים ומצטערים. איזון ופתיחות יעזרו לכם לשלב את הצד החברתי והפרטי בשעות הערב. מיצאו דרך לבטא את הרגשות שלכם, למילים יש משמעות חזקה.
29.10 יש נטייה להגזמה, או לבזבוז זמן, מה שעלול לגרום לכם לפספס הזדמנויות. אולי אינכם מתכננים נכון את סדר העדיפויות שלכם ומשמעת עצמית חשובה כדי לבחור את האתגרים שלכם. שימו לב שהלהט לקדם את תוכניות, גורם לחשיפתן לפני הזמן. אם תכבדו את עצמכם, גם אחרים יכבדו אתכם.
30.10 ביטחון עצמי ואופטימיות עוזרים ליהנות מהמתרחש והתבוננות מפוכחת עוזרת לשיקול דעת. הסקרנות פותחת בפניכם דלתות חדשות והיכרות יותר אינטימית מתחזקת. הירח בטל משעה 15:28 עד שעה 18:39 בערב. חוסר סבלנות גורר תגובות אסרטיביות. אתם רוצים לייצב את מערכות היחסים לבנות בית או קריירה, התמקדו במשהו שהוא פורה, לא בחיפוש אחר שליטה.
31.10 אתם דוחים עזרה המוצעת לכם ורוצים לפעול לבד. שליטה עצמית חשובה יותר היום. מחשבות הופכות למילים, אך הימנעו מהתבטאויות מרירות, למרות שאתם חשים נפגעים. השתמשו ביכולות שלכם כדי להשפיע על הסביבה, מילים אמפתיות תעזורנה לכם להשיג שלווה.
1.11 מצב הרוח קודר, בעיקר בנושא עסקים או יחסים עם בני ברית אישיים. אין אלה ימים לקבלת החלטות חשובות. זווית הראייה מעוננת קצת ומצב הכוכבים מערפל את התמונה. העדיפו פעולות של עזרה לזולת או לימודים, שאופיים רוחני יותר. העדיפו פעולות הדדיות ולא ריקוד סולו. הירח בטל משעה 22:58 עד שעה 00:08 אחר חצות.
2.11 אתם משוחררים יותר וספונטניים בדרך פעולתכם. האומץ לעשות מאפשר לכם להשפיע על הסובבים אתכם. הימנעו ממאבקי כוח, ומהתעסקות במי אמר מה. מפגשים מגוונים, בעיקר עם חברים, הדורשים גם השקעה כספית, עלולים לעלות לכם ביוקר. קשרים חברתיים או צורך בקשר, יכולים לקבל אופי אינטנסיבי במפתיע. שימו לב, אלה ימים בהם סודות נחשפים.
3.11 מצב הרוח רומנטי, אולי אהבה לא צפויה שמתפתחת, אך בכל מקרה, ריגושים מאפיינים את היום הזה ומפגשים שונים גורמים להנאות חדשות. מחד-גיסא, ידיד קרוב משנה את התנהגותו בקשר ביניכם, והסיבה לכך היא צרות עין או קנאה. מאידך-גיסא, קשר חדש ויציב נבנה על בסיס אמון הדדי. אתם מקדמים תוכניות בספונטניות, שומעים חדשות טובות מאי-שם והיוזמה היום מוכיחה עצמה בכל תחום בחייכם.
4.11 הירח בטל משעה 05:39 עד שעה 09:18 בבוקר. ההערכה העצמית עלולה להיות נמוכה, אל תתקרבנו במערכת יחסים! זה הזמן לפנות לאינטואיציה ולפעול בעזרתה. הערות חסרות התחשבות ופוגעניות פוצעות אתכם ואת מי שנמצא לידכם. נכון, אין שלמות, אבל נסו להתעלות על עצמכם, הפגינו נחמדות משולבת בסמכותיות, גם אם זה קשה לכם. הירח בטל בשבת, 5.11, משעה 10:04 בבוקר עד למחרת, יום ראשון, 6.11, בשעה 21:02.
9.11 הירח בטל משעה 07:45 עד שעה 09:45.
11.11 הירח בטל משעה 18:25 עד 22:10 בלילה.

ישראל-מצרים - מאחורי הקלעים

בתאריך 4.2.11 ובתאריך 26.8.11, נכתב כאן על הסכם קמפ דייוויד:
"הסכם השלום עם מצרים, המכונה הסכמי 'קמפ דייוויד', שנחתם בתאריך 26.3.1979, נמצא בהווה בסימני שאלה, בעיקר עם כוכב נפטון, המעיד על חוסר-ודאות. אבל נפטון אינו 'חותך', אלא נוטה למרוח מצבים, להשאיר אשליות ואופטימיות, שלא תמיד יש להן בסיס, והשפעתו נמשכת עד חודש דצמבר 2011. בשנת 2012 נכנס לתמונה כוכב פלוטו על ציר 4-10, וגם נפטון/פלוטו על 4-10 ואלה מחזקים שוב את ההסכם ומחזירים את היכולת לבנות אמון הדדי. בחודשים הקרובים ערוצי ההידברות הם מאחורי הקלעים, כשהכוכבים הם על ציר 6-12. יש ניסיון גם למצוא דרכי חשיבה אחרות לפתרון המצב".
בתאריך 16.9.11 נכתב כאן עוד על הקשרים עם מצרים:
"למעשה, היציבות נראית מצד אחד, עם פרקי זמן קצרצרים היוצרים קושי. עתה החודשים ספטמבר עד נובמבר הם חודשים בהם יש ניסיון לפתור בעיות קיימות, לא תמיד בהצלחה, אבל זו תקופה שעוברת. צפויות שוב חריקות באמצע מרס 2012 עד אמצע אפריל 2012"...
שימו לב לחודשים, שאותם ציינתי בכתבה, ספטמבר-נובמבר. למעשה, מאחורי הקלעים, מבלי שידענו, מצרים הניעה את המו"מ לשחרור גלעד שליט, אבל זה ארך זמן. עוד בפברואר 2011, ובהמשך גם באוגוסט 2011, חזרתי על העובדה שיש תקשורת עם המצרים, אבל זה לא היה גלוי. השבוע, שחררו גם את אילן גרפל.
ועוד מאותן כתבות:
"לאורך השנים הקרובות יהיו תנודות במערכת היחסים המבוססת על הסכם קמפ דייוויד. יש שיחות וקשרים מאחורי הקלעים, אבל מעת לעת תתעורר הרגשה של בגידה, של מציאות שמנסים להדחיק אותה ובכל זאת תמיד יימצא גשר חדש. ההסכם נשאר גם אם יש תחושה שזה לא מה שייחלנו לו ביום ההוא".

כלכלה ושווקים

הימים האחרונים היו משמעותיים בעיקר בגלל הציפיות מהמפגשים הכלכליים, בהם הקנצלרית מרקל והנשיא סרקוזי מובילים החלטות, בניסיון למציאת פתרונות ודרכים לטפל בגירעון הכבד המשפיע על אירופה כולה ועל גוש האירו בעיקר. האם התוכנית שהציגו יכולה "לרפא" את המצב? עתה עם כוכב יופיטר ופלוטו בהרמוניה, במזלות אדמה, זה נראה אפשרי. יופיטר הוא חיובי ונוח להסכמות, אך הבעיה היא שיש לו גם נטייה להיסטריה ופחד מאכזבה נוספת בהמשך, זאת כיוון שיופיטר, המציג עצמו כבעל ביטחון גדול, יכול גם להציע תוכניות לפתרון על בסיס גדול מדי, הבטחות שיהיה קשה לעמוד בהן. או שאולי, בגלל שתמונת הכוכבים אורנוס/פלוטו אינה מסתיימת עד שנת 2015, התוכנית מקדימה את זמנה, ואי-אפשר יהיה להכיל אותה בשלב הזה.
מפת האירו גם היא אינה מרגיעה, מאחר שמאמצע נובמבר 2011 עד השבוע השני של ינואר 2012 כוכב אורנוס מגיע לציר 1-7 ויעלה על מעלת האפס במזל טלה. אנו כבר שומעים שיש עוד מדינות שנמצאות "בצרות".
במהלך השנים 2013-2012 יעבור כוכב פלוטו על השמש במפות של האירו והאיחוד האירופי, אחרי שינקו את השטח מהטעויות, מההונאות, אולי יתחיל שם תהליך מכונן של שיקום המטבע, הכלכלה והאיחוד האירופי, כיישות אחת.
ההיבט אורנוס /פלוטו, מזעזע את השמש במפת האירו (1.1.1999) והשמש במזל גדי בהורוסקופ של האיחוד האירופי (1.1.1958). ההשפעה הזו היא גם על ארה"ב. ברור ששום דבר לא יהיה עוד כפי שהיה בעבר. שינויים ורפורמות כואבות הם התנאי לתקן את מה שקורה כבר כשנתיים. אולי יש סמליות בכאב המלווה לידה? משהו חדש שמגיע לעולם. אפשר לרמוז למנהיגים באירופה שרק מערכת חוקים גמישה, שתאפשר לכל מדינה את ההתנהלות המתאימה לה, תביא לצמיחה.
בימים שבין התאריכים 1.11-31.10, שימו לב והיו זהירים מ"סיפורי סיפורים", כאלה הצובעים את המציאות, קיימת דיסאינפורמציה, בעיקר בתחומי הכלכלה והפיננסים, כך שאם תשמעו הודעות, קחו אותן בפרופורציות. בנוסף, חוסר הוודאות וחוסר הביטחון הפוליטי בארה"ב, גורמים לכך שאנשי כלכלה עדיין מחכים לאיתותים ברורים יותר על מה שקורה.

על השכונה בה אנו חיים

על לוב נכתב כאן בתאריך 18.2.11:
"לוב זכתה בעצמאות בדצמבר 1951 והשלטון עבר לידי המלך אידריס. הרפובליקה הנוכחית בהנהגת קאדפי החלה בספטמבר 1969. ההפגנות בלוב נראות, לפי ההורוסקופ של לוב משנת 1951. השמש במעלה הראשונה של מזל גדי והירח המקודם הגיע גם למעלה הראשונה במזל גדי. ההשפעה של אורנוס מופיעה ותתחזק מאמצע חודש מרס 2011. כוכב אורנוס מסמל מהפכה-זעזוע בסטאטוס קוו, השינוי יגיע בתוך השנתיים הקרובות".
העובדה שקאדפי ובניו סיימו את דרכם כמנהיגי לוב, היא אולי סיום פרק אחד, אבל היציבות וההתחדשות בלוב עדיין לא הגיעו לקו הגמר. מצב הכוכבים ממשיך להרעיד שם את אמות הסיפים עד חודש פברואר 2012. הניסיונות להעניק יציבות למדינה יהיו מחודש מאי 2012 והלאה, אבל חוסר הוודאות שם יהיה ממושך.
"על-פי רוב המהפכה אינה סימן להתפתחותה של החברה אלא לאיבוד עשתונותיה ביחס לעצמה" [מיכה יוסף ברדיצ'בסקי].
  • הטור יוצא לחופשה, נתראה שוב ב-18.11.11.

תאריך:  28/10/2011   |   עודכן:  28/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
ניצולי שואה ובני משפחותיהם פצחו אתמול רשמית במחאת ניצולי השואה בישראל המצויים בחרפה כלכלית של ממש    עו"ד דן אלון: המספר של לשכת ראש הממשלה, 02-6705512, הוא המספר שיוטבע על זרועם של מאות אלפי ישראלים ויצלצל בלשכתו במשך כל השעות בעוד שבועיים    מאות ניצולי שואה יאכלסו בקרוב מאהלים שיוקמו מול הכנסת ומעון ראש הממשלה
ראובן לייב
תור הזהב של התיירים הישראלים סוף-סוף מגיע. החודש הקרוב הוא הזול והאטרקטיבי ביותר. זו ההזדמנות לתעריפי-רצפה לכל מי שהמתין ולא טס אל מעבר לים בעונה הבוערת של הקיץ וחגי תשרי
איילת נדיב
תזונה קשורה כמעט לכל גורמי הסיכון הניתנים לשינוי בסוכרת ומחלות לב    טיפול תזונתי רפואי על-ידי דיאטנית קלינית, מהווה מרכיב חיוני במניעת הסוכרת, באיזון סוכרת ומניעה/האטה של מרבית סיבוכיה
ד"ר רון סלע
כתבה זו סוקרת את כל מה שרציתם לדעת על קוצבי לב: כיצד משתילים, כמה זמן אשפוז, מה מותר ומה אסור לחולה בתפקוד היומיומי, כיצד ההשתלה תשפיע על חיי החולה, כיצד מתבצע המעקב הרפואי, חידושים בתחום הקוצבים ובתחום המעקב מרחוק ועוד
ד"ר מאיר כהן
בדרך כלל מגיע המטופל אל הרופא לאחר שערך סקר פרטי משלו בין חבריו וחברותיו וקיבל המלצות על הרופא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il