X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אירן עומדת לעבור בשנתיים הקרובות שינויים דרמטיים כמו-כן, לא נראה שתפרוץ מלחמה עימה בעת הזו בשנים הקרובות: כותרות רבות על נפט, מים וגז פריצת דרך בפיתוח תרופות תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.2.12-3.2.12
▪  ▪  ▪
אירן. התחממות, לא מלחמה [צילום: AP]

נפטון צולל היום למזל דגים, וישחה באוקיינוס הזה 14 שנים. המעבר הזה ישפיע על החלומות שלנו ועל החזון האישי שיש לכל אחד בנוגע לחייו. בימים הבאים ההשראה תהיה גבוהה, אולי כדאי לכם להביט פנימה, כיוון שבימים אלה, ובעיקר בין התאריכים 15.2-7.2 תמצאו תשובות לנושאים המעסיקים אתכם, בעיקר אם אתם יכולים להקשיב ללב ולבטן. אם לא, כדאי לפנות לאלה המתמחים בתחומים לא קונבנציונליים, אם זה ברפואה אלטרנטיבית, טיפולים "אחרים", או לפנות לקבל עצה או תשובה מאנשים המתמחים בייעוץ אסטרולוגי, נומרולוגי או רוחני, כאלה שיש להם יכולת לראות ולהבין את מה שאדם מן השורה אינו יכול לראות.
נפטון במזל דגים, יעורר את התחום המיסטי, יחזק את התחום המטאפיזי וכל דבר שהוא מעבר לנורמה. נפטון במזל דגים מפעיל את מנגנון הדמעות, כך שאפשר לצפות לעומס רגשי, שיעלה ויצוף על פני השטח. שינוי צפוי והדמעות יזרמו יותר ובלי בקרה. חלקנו יכולים לחפש "נחמה" באוכל או בשתייה, כך שכדאי להיות מודעים לגלישה לא מבוקרת, שתיתן לכם "תמיכה", נסו לשמור על עצמכם.
נפטון, השוחק גבולות ונורמות, יכול להביא לתוך חיינו את האמת הגדולה או את השקר הגדול. סביר להניח שהתנועות החברתיות, שכבר החלו לפעול למען כלכלה שוויונית, ימשיכו לצמוח, וינסו בכל כוחן "להדיח מכיסא המלכות" את אלה השולטים על הכסף והמשאבים של רוב העולם. בשנת 1858, כאשר כוכב נפטון היה במזל דגים, פרסם קארל מארקס את המניפסט הקומוניסטי, וההמשך, למרות הפופוליזם העצום לו זכה, לא הביא את הפתרון האלטרנטיבי הנפלא. ההיסטוריה מעידה שהתוצאה הייתה משטרים נוקשים (הקומוניזם) שלא היה בהם שוויון אמיתי, אלא ההפך, אפליה גדולה.
מאידך-גיסא, נשמע על פריצת דרך בפיתוח תרופות, כמו בשנת 1854, שהייתה השנה בה לואי פסטר גילה את הבקטריה כמקור למחלות, המודעות והחינוך להיגיינה חלו בשנים הללו, ובנוסף, באותן שנים, פלורנס נייטנגאל, הייתה לאישה הראשונה שפרצה את הדרך למקצוע הסיעוד, וראתה בכך ייעוד ושליחות. בשנת 1859 התגלה נפט במדינת פנסילבניה, והגילוי הזה היה לאחד המנועים הגדולים של המהפכה התעשייתית בעולם.
נזכור שכאשר כוכב בסדר גודל של נפטון משנה מזל, על-פי רוב הוא מביא עימו אירוע עולמי משמעותי. בפעם הקודמת, כשנפטון רק בדק את הטמפרטורה של המים רגע לפני, באפריל 2011, התרחש הצונאמי הגדול ביפן. עתה, אנו שומעים את אירן מזהירה מקיצוץ אספקת הנפט, ויש להניח שנשמע עוד חדשות עם הכותרת מים, נפט, כימיקלים וכולי. ייתכנו משברי מים גלובליים, זיהום מים, שיטפונות, איים שייעלמו באוקיינוס, וברקע יש לנו את המבנה של אורנוס/פלוטו שגם "יעזור" לתזוזה טקטונית והתפרצות הרי געש, במהלך החודשים הבאים. הרבה כותרות יעסקו במים, נפט וגז בשנים הקרובות.
כוכב סאטורן נעצר וחוזר על עקבותיו החל בתאריך 7.2, יעזור לכם לבחון מערכות יחסים, לנסות ולתקן דברים שהתרחשו בשנת 1982, ולפתח מערכות יחסים ל-29 השנים הבאות.
עצירת כוכב סאטורן עלולה להשהות או לדחות תהליכים עסקיים, או פיננסיים, אבל הנסיבות מכריחות אותנו להמשיך ולעבוד, לכן כדאי להיות זהירים כאשר אתם בונים דברים מוגדרים, נסו לפשט כל דבר ולהגדיר את האחריות. רצוי בזמן הזה לבדוק כמה פעמים את המספרים בדוחות או בחשבונות.
ההמלצה היא לשמר מצבים, זה לא תמיד כיף, אבל אם לא תיענו לעצה הזאת, זה עלול לגרום לכם לעשות שגיאות וטעויות. נכון שללכת בנתיב הזה, זה לא מדהים, אבל זה יביא לכם תוצאה מספקת.
אלה ימים של התגוננות, או ההפך - מלחמה על אינטרס שהוא יותר סמכותי. צפויים כמה ימים מתסכלים, עד שנתרגל לאנרגיה המשתנה, בעיקר כשסאטורן, המסמל מציאות ריאלית וצניעות, שומר על גבולות ועומד לפני נסיגה בדיוק כשכוכב נפטון נכנס למזל דגים וממוסס הכל. לא נשכח את כוכב מארס הממשיך בנסיגה במזל בתולה ולא בדיוק מוסיף סבלנות. הקצב אינו מה שרציתם, הביקורת ממשיכה, אבל זה מה שיש עד לתאריך 15.4. החוכמה בימים האלה היא לבחור בגמישות, להתאים את עצמכם למצבים משתנים, לנשום עמוק ולספור עד עשר.
מופע הירח המלא, יתרחש כמה דקות לפני סוף היום של התאריך 7.2, במזל אריה. צפו ללא צפוי, בעיקר בכל הקשור לתקשורת ולנסיעות. בחנו שוב את חתימתכם או את ההזמנות שעשיתם באינטרנט, או אצל סוכן הנסיעות, לטיול בארץ או בחו"ל. ייתכן גם שתהיה השפעה על מעמדכם האישי בחברה או בעבודה.
מזל אריה אוהב דרמה ומחפש את הבמה, כך שנוכל לראות כמה "הצגות" בתקשורת, או במקום העבודה, והכל כדי לקבל תשומת לב. ההגזמה יכולה להתבטא במובן הפיזי או הרגשי, לכן אל תיקחו ללב כל דבר שאומרים לכם, והשתדלו לא לחשוף מטען רגשי לפני הציבור. שימרו על שליטה עצמית ושיחות טעונות ואישיות השאירו בבית.

השבוע...

כלכלה ושווקים

עימותים בממשל האירני

תאריך:  03/02/2012   |   עודכן:  03/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בן ברננקי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
450 אלף שקל לדירת 2 חדרים    משקיעים ירכשו את הדירות וישכירו אותן לסטודנטים    היזמים: משהב ישעיהו ואיל אפלבוים    מבט על עסקים אחרים של פלאטו ג'וניור
יהודה יפרח
הרב אוריאל לביא, מגדולי הדיינים של הציונות הדתית, תקף את פורום תקנה בטענה כי אין לנהל הליך פלילי שלא במסגרת בית דין רשמי. הרב שילת, מחברי הפורום, סובר שאין ברירה
אלישיב רייכנר
עמותת 'הנני' שולחת גרעינים להתיישב בקרב בני העדה האתיופית. בין חבריה בני העדה שרשמו הצלחות, ישראלים ותיקים וזוגות משולבים. ומה דעתם על ההפגנות נגד גזענות? "גם העדה צריכה לעשות חשבון נפש", הם אומרים
אורית רוזנבך
הבן או הבת לקויי למידה? לא חשוב, גם בלי זה הם יכולים לקבל הקלות במבחנים. 4,000 שקל והצגה קטנה למאבחנים יאפשרו להם להצליח על חשבון תלמידים שבאמת זקוקים להקלות. 15-10 אחוזים מהאוכלוסיה סובלים מלקויות למידה, אבל בישראל 50 אחוזים מוצגים ככאלה. רמאות זה שם המשחק
חיים נוי
ביקורת: ביבר הזכוכית, בית צבי ברמת גן - טנסי ויליאמס היה ודאי מצדיע להפקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il