X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ההסכמה על הטיפול באיום הגרעין האירני בין ישראל לארה"ב - בספטמבר הקרוב מבנה הכוכבים רומז שאת "העבודה" כבר יעשו עבורנו... עלייה במחירי הזהב ושאר המתכות רק המדינות החזקות יישארו באיחוד האירופי תחזית אסטרולוגית לשבוע 24.8.12-17.8.12
▪  ▪  ▪
הגרעין האירני. ישראל תהיה פאסיבית בפעולה נגדו? [צילום: AP]

מופע מולד הירח מתרחש היום, בתאריך 17.8, במזל אריה, ויביא אנרגיה אופטימית, המשולבת באומץ וביצירתיות, וכל אלה טובים להתחלות חדשות. אם היו לכם כמה תוכניות שהיו על אש קטנה עד כה, אלה יקבלו תגבורת מרעננת של כוח רצון, אגו וגאווה, שיתבלו את הביטחון העצמי ויאפשרו לבטא ולהוציא לפועל את התוכניות היצירתיות גם בדרך מעשית. אתם מבטאים מה שאתם רוצים, ומקשיבים לקולות הלב. מבנה הכוכבים של המולד מעורר הסכמות בנושא זכויות האישה במישור הבינלאומי.
השבוע הקרוב הוא זמן לפעילות שבה סיפוק האגו אינו העיקר, אלא פעילויות שהן יותר מעשירות את הרוח. להשראה ולדמיון היצירתי יש מקום טוב יותר מאשר פעילות ועבודה הדורשות דייקנות או משמעת עצמית, כיוון שאלו ידרשו מאמץ יותר מתמיד.
עם מבנה הכוכבים המתהווה לקראת סוף שבוע הבא ובשבוע שאחריו, עד לתאריך 29.8, כדאי יהיה להיזהר בתהליך קבלת ההחלטות, בעיקר בכל הקשור לתחום הפיננסי. החלטות מינוריות עלולות להיות בעלות משמעות ומסקנות לא צפויות, והתוצאה - כמו כדור שלג המתגלגל מראש הר במהירות ועלול להפוך להיות למפולת שלגים.
השמש עוברת למזל בתולה בתאריך 21.8 ובמצב הכוכבים שנוצר, הקשר עם המציאות יילך קצת לאיבוד ותיתכן מבוכה מסוימת שתימשך כמה ימים. מצד שני, מצב הכוכבים הזה מאפשר לשנות סדרי-עדיפויות והאנרגיה היצירתית תתאים יותר לקידום מטרות. מומלץ לא להיות פזיזים, בעיקר כשיש מטרות שאינן מאפשרות ודאות. נסו לחשוב מה נכון יותר לעשות בימים האלה.

השבוע...
שימו לב השבוע לזמני הירח הבטל
▪  ▪  ▪

17.8 הצורך בפעילות מניע אתכם, בלי לחשוב שאולי בדרך אתם פוגעים במישהו קרוב ויקר. גישה בוגרת תעזור לכם לתקן ולהשיג את המטרה הראשונית, לשמה קמתם הבוקר. הרגשות שלכם עלולים להוות מכשול, אתם מתפרצים דווקא בזמן בו אתם זקוקים לשקט. הירח בטל משעה 20:54 עד למחרת 03:33 לפנות בוקר.
18.8 קיים לחץ לקבל תשובות לשאלות שלא העזתם לשאול עד כה. אתם רוצים תמיכה בכל מחיר ולהתחיל בשינוי השגרה, שתאפשר לכם להיות מסופקים יותר. הרגישות מצד הסובבים עוזרת לכם.
19.8 הירח בטל משעה 02:10 עד למחרת בשעה 07:45 בבוקר. הימנעו מהתחלות חדשות. השתדלו להמשיך את סדר היום בלי מסע קניות וכדומה, חבל על ההוצאות שיירדו לטמיון.
20.8 תתקשו להשיג מטרות ריאליות היום, אך אין זה מונע מו"מ רציני שנובע מאחריות. לקראת הערב החוויה העיקרית היא לחפש מרחב אישי וחופש.
21.8 אתם חשים פתוחים יותר, חווים התנהלות זורמת וניתן ליהנות מהדברים הטובים שיש בחיק המשפחה ובחברת חברים קרובים.
22.8 שימרו על קור-רוח ונצלו את שעות הבוקר כדי לטפח את הבית שלכם. הירח בטל משעה 10:12 בבוקר עד 10:54 בבוקר (אין טעות - רק 43 דקות). כוונו את עצמכם לנתיב עשייה תכליתי או לעיסוק בספורט, כך תשחררו מתחים.
23.8 עקשנות מביאה לעימותים ואתם עלולים לאבד את הפרופורציות בגלל הצורך בהישגים. העדיפו את הבגרות ושיקול הדעת בהתנהלות. שימו לב: הירח בטל היום, יום חמישי, משעה 12:33 בצהריים עד למחרת, יום שישי, בשעה 13:50.
24.8 משעות הצהריים ייתכן שקיימת קצת מבוכה, אולי אינכם בטוחים בזולת. זה יום שבו הדגש הוא יותר על מטרות בעלות אופי אידיאליסטי, או שאתם מייפים מצבים קיימים כדי להמשיך קדימה. הרגשות עזים במיוחד.

כלכלה ושווקים

הקוראים הקבועים לא הופתעו מעליית מחירי הלחם. לאורך כמה רשימות נכתב כאן שהיובש והבצורת בעקבות גלי החום בארה"ב יעלו את מחיר החיטה וגם שאר המוצרים, כמו תירס וסויה, כיוון שהמחסור מול הדרישה יביא לייקור התשומות. מחיר הנפט גם הוא עולה. כל אלה ביחד תורמים לגל היוקר העומד בפתח.
בשבוע הבא יעבור כוכב מארס למזל עקרב, שהוא סמל לכל הקשור במיסים וגירעונות - מצב שיחדד את ההבנה שהמשבר הפיננסי רחוק מסופו והמציאות תביא איתה גלגול חוזר של אכזבות כלכליות. שימרו על ערנות. עם זאת, המתכות היקרות מושפעות לטובה ממעבר זה וגם בהמשך, עם מעברו של כוכב סאטורן, נראה את מחירי הזהב ושאר המתכות עולים יפה.
מעברו של המארס למזל עקרב בתאריך 23.8 ישפיע על השווקים. הפסיכולוגיה משתנה וגם המנעד בין השמש ונפטון בימים 24.8-23.8 יגרום למבוכה.
מבנה ההורוסקופ של האיחוד האירופי (1.11.1993) מבטיח שהבסיס יישמר. עם מצבי הכוכבים המתפתחים יהיו שינויים, שיתפתחו במהלך שנת 2013 וישאירו את האיחוד האירופי עם מטבע האירו, כמועדון חברים קטן, איכותי ואקסקלוסיבי, כלומר רק המדינות החזקות יישארו.

אצלנו: מינוי דיכטר ופטפטת מגורענת

דיכטר בשירות המדינה
בעקבות המינוי של אבי דיכטר לתפקיד השר להגנת העורף, תזכורת מרשימה שהופיעה כאן בתאריך 6.4.12:
  • "אבי דיכטר בן מזל קשת עם אופק במזל סרטן... את האיזון הוא מוצא בעזרת תכנון והגדרת היעדים, למרות שיש לו מודעות לספק הטמון במציאות החיים, זה מה שעוזר לו לקבל יותר בקלות אכזבות, בעיקר אם הן באות בפתאומיות. הוא מצידו ישתדל שיהיו לידו אנשים יציבים, שגם להם הגדרות ברורות של איך צריכים הדברים להיעשות ולהיראות, דיכטר יכול להיות לא צפוי בתגובותיו, למרות השקט שהוא מקרין כשהוא מבטא את עצמו. שלא תהיינה טעויות, הוא יודע מה הוא רוצה להשיג, החוש השישי שלו חזק, הוא מרגיש מה קורה סביבו ואי-אפשר להוליך אותו שולל...
    "בהשוואת המפות של דיכטר עם מדינת ישראל... השילוב מצביע על מטרות דומות ושיתוף פעולה, שהיה ויהיה בעתיד למען מטרות משותפות, המשרתות את כלל אזרחי מדינת ישראל. השמש בהורוסקופ של דיכטר במזל קשת, נמצאת בצמידות לכוכב יופיטר של המדינה... זה מעיד על נאמנות לצד הפריה הדדית, המביאה את דיכטר לחשוב, לעשות וליצור בתחומים שלדעתו יועילו למדינה...
    "הוא יכול לשמש נציג של המדינה בעולם הגדול, עם שמש יופיטר על ציר 1-7 במפת הקומפוזייט. העבודה של דיכטר למען המדינה, תורמת ומחזקת. מבנה כוכבים זה מסביר גם את הסטנדרטים הגבוהים שדרש דיכטר מהמפלגה בה הוא חבר, או יותר נכון מהתנהלות יו"ר המפלגה לשעבר. יש להניח שהוא גם יבקש את אותם סטנדרטים מהיו"ר החדש, דבר שאינו מפתיע כשלפנינו אדם בן מזל קשת, הזוכה גם לתמיכת כוכב יופיטר (המסמל את החוק, היושר וההגינות, לצד ערכים גבוהים) בין המפות.
    "בחודשים הבאים מבנה הכוכבים על ההורוסקופ המשותף שלו עם המדינה מעיד שהוא בוחן את דרכו בחיים ואת הכיוון להתפתחותו האישית. הוא מוכן להתנסויות חדשות, אבל על תנאי".
כל זה נכתב בתחילת אפריל 2012. עברו מאז כארבעה חודשים, שמענו בכלי התקשורת שאכן דיכטר התאכזב גם מהתנהלות יו"ר המפלגה הנוכחי, הוא אמר את הדברים בגלוי (מזל קשת, אומר את מה שהוא חושב). דיכטר נמצא בקבוצת אנשים טובים, החושבים על המדינה (מזל סרטן מסמל גם את הפטריוט) לפני שהם חושבים על עצמם, כך שבלי ציניות הוא נענה לקבל תפקיד שיש בו שירות חשוב למדינה בימים האלה. ונאחל לו בהצלחה.
אם לא נתגונן - ניפגע
ועוד פעם בתקציר אני חוזרת על עיקר הדברים שנכתבו כאן בשבוע שעבר, בעיקר אחרי ששמענו שוב על התערבות, הפעם של קבוצת סופרים ואינטלקטואלים, שהידע שלהם לא יסולא בפז, בספרות ובמישורים אקדמיים מגוונים, אבל במישור פוליטי, במישור דיפלומטי ובמישור בינלאומי? הם ניזונים מהכותרות בעיתונים, מהשיח שגלש כבר מזמן לתהומות, והם שלחו מכתב "מלומד" שבו הם מנסים לקבוע את סדר העדיפויות של מדינת ישראל ובעיקר קוראים למרי של הטייסים בצה"ל.
  • "המציאות הנכפית עלינו מביאה את מה שחשוב באמת... מבנה הכוכבים על ציר 4-10 מעיד שקיים בלבול לפעמים בין מה שצריך לנהל ובין מה שצריך לפתור...
    "עם הכוכבים על ציר 2-8, אין לנו את הפריבילגיה לבחור. אלה הסבירו לנו שיש איומים מיידיים, ואם לא נתגונן, ניפגע... עם הכוכבים על ציר 6-12, יש נושאים פנימיים שצריך לתמרן בגלל שאין עליהם הסכמה... אבל המציאות מחזירה אותנו כל פעם להתמודד עם הנושאים החשובים באמת".
אי-אפשר להימנע מהמחשבה המפוכחת, איך כל העולם עומד מנגד ורק מדבר במילים גבוהות ומאפשר לרצח עם ולהרג המתרחש לאורך זמן בסוריה להמשיך! האם זו לא נורה אדומה? האם אין הבנה לאותם פרופסורים וגנרלים בדימוס שאם לא נתגונן ונשמור על עצמנו, לאף אחד לא יהיה איכפת באמת?
הפטפטת על השותפות בין ישראל לארה"ב
המציאות שמציגים הכוכבים לפי המפה המשותפת שלנו ושל ארה"ב, מעידה שקיימת הלימה בחשיבה המשותפת, מלבד הקושי בהווה בתיאום (לפי התקשורת) לוח הזמנים לפעולה. אל ההסכמה כנראה תגיע עם כוכב סאטורן על ציר 4-10 על מפת ישראל, במהלך חודש ספטמבר הקרוב. נקודת זמן שכדאי יהיה לשים לב אליה בשיתוף הפעולה, תהיה באביב 2013, אז אורנוס יהיה על הציר 4-10 במפה המשותפת. אם אני לא טועה, מבנה הכוכבים רומז שאת "העבודה" יעשו עבורנו... ואחרי המהלכים עוד נמשיך לעקוב. בינואר 1991 היה מצב כוכבים דומה - מדינת ישראל פאסיבית והאמריקנים פעלו.
בהשוואת המפות קל לראות עד כמה הקשר בין המדינות הוא חזק. הוונוס במפת המדינה שלנו נמצא בצמידות לכוכב יופיטר, שהוא המיטיב הגדול של ארה"ב, כלומר יש נתינה והיא הדדית, גם מנטאלית וגם כלכלית. הירח של המדינה נמצא בצמידות לראש דרקון, שוב קשר חזק של נתינה הדדית, מה ששומר על בסיס חזק.
האורנוס במפת ארה"ב בצמידות עם מרקורי במפת ישראל, גם השילוב הזה מעיד על תקשורת עם פתיחות, מקוריות וכושר המצאה, אבל יש כאן גם מצב בו הניסיון לשמור על כל הערוצים התקשורתיים פתוחים, יוצר ריגוש אבל מעורר גם חוסר שקט ועצבנות אצל הישראלים. במפות המקודמות, השמש של מדינת ישראל בצמידות עם ראש דרקון מקודם של ארה"ב - עוד הוכחה שיש השקעה הדדית עם כבוד ואמון הדדי. מכאן ניתן להבין שלא רק מדינת ישראל נהנית ממערכת היחסים הזו, גם ארה"ב זקוקה לנו, וכמו תמיד, לא הכל ידוע בפוליטיקה וביחסים בינלאומיים. במפה המשותפת, כוכב יופיטר עובר במזל תאומים על הכוכבים המשותפים ועוזר לתחושת האופטימיות שתהיה בשיתוף הפעולה בחודשים הבאים.
"מלחמה היא עניין חשוב מדי מכדי להימסר בידי גנרלים" [ג'ורג' קלימאנסו].

תאריך:  17/08/2012   |   עודכן:  17/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
אהוד אולמרט עומד בימים אלו לדין על קבלת שוחד בפרשת הולילנד ותנועת אומ"ץ נערכת להביא את כל מעשי השחיתות שלו להכרעת בית המשפט העליון    אבל אולמרט אינו היחיד ברשימה השחורה - אליו מצטרפים: שר החוץ, שר התמ"ת, שר האוצר, שר התיירות ושר המשפטים, וגם שורה של ראשי ערים ורשויות החשודים בביצוע מעשים פליליים    תיקי חקירה באפלה
ערן בר-טל
בעלי הכנסות גבוהות מושמצים שלא בצדק - מהם מגיעה רוב ההכנסה ממיסים ישירים וגם עקיפים. העלאה של שני אחוזים במס ההכנסה של המאיון העליון לא תיתן תשובה של ממש לחור בתקציב
חגית כהן
אם 'החיים הטובים' הם דת, המופע של סטיוארט נראה ככנס התעוררות. איש מהמאמינים הצוהלים אינו חושד שמרדימים דווקא את שכלו, את ערנותו החברתית ואף את אנושיותו
ישי פרידמן
החילונים בכרמיאל חרדים מהמצב. בכנס "כרמיאל חופשית" הם הזמינו את המרצה ירון ידען, פעיל אנטי-חרדי שהקים קבוצה שמטרתה להגן על הציבור החילוני מפני החרדים
יאיר קראוס
היישוב נמרוד אפוף מסתורין. ולא בכדי. לא רבים מכירים את נקודת ההיאחזות הצפונית ביותר בארץ. חמש משפחות בלבד מתגוררות שם. לא תמצאו בו מכולת, לא דואר ובוודאי שלא סניף בנק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il